17.7.2022 – první zero den v Rawlins

S články jsem končil po půlnoci – bylo třeba představit další zážitky čtenářům. 😉 V noci jsem se ještě domluvil s našima, že si zavoláme v osm ráno mého času. Probouzím se těsně před osmou, trochu se “porovnám”, abych neděsil a v osm začíná hovor. Zrovna je u nás i brácha, takže nakonec to je více jak hodina a půl živé diskuze. 😉 Pak si udělám snídani a na pohodu si užívám volný den. Jak jsem psal v minulém článku – v 11:00 musím sbalit stan, takže po snídani vše sbalím a přesouvám se do prádelny.

Už jsem využil spoustu veřejných prádelen, ale tato je bezpečně nejkrásnější. Je zde stůl se židlemi a sedačka!!! A čisto. První úkol je jasný – vyprat si. V mezičase nahazuji článek za včerejšek, a pak studuji trasu dál z Rawlins – připadám si jako v kanceláři, když sedím za stolem. 😉 Co se trasy týče, tak to vypadá, že mě ještě čeká cca 5 dni tohohle teplotního pekla – budu procházet Great Divide Basin. Mimochodem, venku je samozřejmě neskutečná teplota a obloha do čista vymetená.

Tři hodiny nakonec uběhly jako voda, já se vracím na trávu a stavím stan. Pak si v klidu porovnám vyprané věci, převleču se do čistého a voňavého (mimochodem tento stav u oblečení vydržel cca hodinu, pak ze mě opět lilo = jako bych to nevypral 😂) a vyrazím na pozdní oběd. Hned kousek od kempu je restaurace, která zavírá ve 4 odpoledne, tak to ještě stihnu. Dávám si salát a u hlavního chodu se rozhodnu pro změnu – tentokrát to bude Itálie – špagety s masovými kuličkami. Přistála přede mnou solidní porce, takže jsem to celé nesnědl, protože jsem potřeboval místo na dezert. 😉

Při placení zlobí karta – platební terminál píše, že nelze kartu načíst. Nakonec borec kartu naťuká manuálně a platba projde. Ale i tak se mi nelíbí, co karta provádí. Potřebuji pití na večer, takže hned jdu k vedlejší benzině a tam platba projde bez problémů. Tak uvidíme, jak se karta bude chovat v budoucnu.

Kolem čtvrté jsem zpátky v kempu Western Hills Campground & RV park a trochu ho pofotím. Je to uprostřed vyprahlé krajiny, všude štěrk a mají využitý každý metr čtvereční pro RV. Musím pochválit úroveň čistoty záchodů a sprch – fakt se tady o to starají. Za mě luxus a při ceně 16$ za stan za noc skoro zadarmo. 😉

Ve stanu vydržím asi 20 minut. Je takové horko, že se mi přehřívá mobil a nenabíjí se. Jdu se schovat do prádelny do kanceláře, protože jedině tam se dá fungovat. 😂 Zde se mi podaří rozseknout, kam poslat poslední pár bot. Zítra si totiž vyzvednu 2 páry bot na poště – na první pár se moje nohy těší jak děti na Vánoce a druhý pár je třeba někam poslat. Problém je, že spousta pošt v Idaho/Montaně drží balíky pouze od 15-30 dní a já pro jistotu potřebuji kolem 40 dní. Nakonec vyhrálo město Leadore v Idaho, kde balíky drží do konce hikerské sezóny. 😉

Po šesté už je venku lépe, a tak se vracím do stanu a pročítám si články na mém oblíbeném filmovém webu. Je to fajn změna si číst filmové novinky, recenze, atd. a na chvilku neřešit trail a vše kolem toho. Usínám kolem deváté večer a pořád je tak teplo, že jsem pouze lehce přikrytý spacákem a ani nemám na sobě termo-prádlo.

dneska: 0 mil (0 km), total: 1 344 mil (2 151 km) přeskočeno kvůli uzavírce: 77 mil (123 km)