24.7.2022 – luxus odvoz na trail a konečně les

Včera ku večeru jsem díky časovému posunu již mohl napsat přání taťkovi k narozeninám, které má dneska. V USA sice byla stále sobota, ale v ČR již neděle. 😉 Původně jsem chtěl zkusit stopovat co nejdříve, ale k ránu jsem si uvědomil, že je neděle a to všichni spí. 😂 Nehrotím to a vstávám po půl deváté. Nakonec se rozhodnu, že poprosím Nature, jestli by nebyla ochotná mě na trail odvést za peníze. Zrovna začala s někým volat, tak jsem využil daný čas na korekturu článku za včerejšek, a pak jsem ho nahodil na web. Kolem deseti se ptám Nature, zda by mě odvezla a hned mi řekne, že ano. Luxusní! Terka nabídne, že vyúčtování benzínu zaplatí později i za mě (Terka a Luboš využili auto včera) a my se pak vyrovnáme. Super, takže tohle máme pořešené a jdeme na snídani. Vyrazíme do nedalekého podniku, kde jsme byli včera na večeři. Je tam narváno, takže to je skvělá vizitka podniku. Dávám si omeletu, Hash Brown, toast a horkou čokoládu.

Po snídani se loučím s Terkou a vyrážím s Nature na trail. Do auta se k nám přidá jeden hiker, který s Nature hikoval a má dneska zero. Mají si co říci a hlavně chceme, aby měla Nature společnost na cestu zpátky. Včera řídila auto od sedmi rána do deseti večer!!! Cesta ubíhá a v poslední třetině stopuje Marty (hiker, se kterým se vídám od road walku do Chama). Nature ho samozřejmě vezme, protože sama ví, jak to je někdy složité se stopováním. Před dvanáctou jsem u trailu a já ji ještě jednou moc děkuji za odvoz, díky kterému jsem se dostal na pohodu zpátky.

V pravé poledne s Martym začneme ukusovat další metry na CDT. Je pod mrakem, ale solidní dusno, což se za pár desítek minut projeví na mé košili – propocená skrz na skrz. 😉 Chvilku jdeme s Martym spolu, ale pak už každý “naskočí” na své tempo chůze a rozdělíme se. Já mám za hodinu pauzu, abych doplnil kalorie – tělo si to žádá. 😉

Trail bude prvních 8 mil mírně stoupat a již za hodinu si potvrzuji, že jsem nadobro opustil Grest Divide Basin alias teplotní peklo. 😉 Již celkem blízko se rýsují hory a začíná les, takže solidní změna. Bourám to kupředu co to dá, protože jsem si na sebe upletl solidní bič. Většina hikerů se bude zastavovat v Pinedale, což je za cca 78 mil, ale je třeba ještě ujít 10 mil mimo hlavní trail k cestě. To se mi nechtělo, takže já to chci dotáhnout až do Dubois, což je 166 mil. Tahle sekce je zpátky v horách, takže je třeba počítat, že ujdu kolem 22 mil denně (zatím odhad) a tím pádem to bude 7,5 dne. Dneska v podstatě mám pouze půl den, takže 22 mil neklapne, ale chci se k tomu číslu co nejvíce přiblížit. 😉

Větší část odpoledne jsem schovaný v lese, sem tam mě trailu vynese na místa, kde je i nějaký výhled. Na obloze stále úřadují z palety barev pouze tmavě modré odstíny a místy to vypadá, že by mohlo i něco spadnout. Po čtvrté hodině mám pauzu a jsem potěšen, že jsem již ukrojil 12 mil. To se mi velice pozdává. Díky tomu, že zde jsou vodní zdroje opět dost často a hlavně tečou, tak nemusím nosit víc jak jeden litr vody. Tohle oceňují hlavně moje záda. 😉

Kolem sedmi večer již sestupuji do krásně zeleného údolí s horami v pozadí, které budou doufám na programu zítra. Dnešek beru jako přiblížení se k oblasti, která se nazývá Wind River Range. Pro některé hikery, kteří mají CDT za sebou, je toto výstavní perla celého CDT. Tak jsem tedy zvědav, očekávání jsou díky tomu celkem vysoké. 😉

V půl osmé nabírám vodu a na nedaleké louce stavím stan. Nejsem ve stanu ani 10 minut a spustí se 20 minutový extra liják. Tak načasování naprosto luxusní, protože bych nechtěl být “venku”, jak ty lodní provazy vody padaly na zem, fakt mazec. Pak se vyčasí a já si vyfotím “hořící” oblohu.

Díky novému nákupu vás dneska seznámím s mým klasickým jídelníčkem na trailu. Snídaně – ovesné vločky, Nutella, Chia semínka a ořechy s vodou. Dopoledne energy tyčinky. Oběd – bramborová kaše z prášku, občas si tam přidám i česnek, a pak nějaké sladkosti ala lentilky. Odpoledne opět tyčinky. No a na večeři Knorr rýže a např. Haribo medvědi. Na fotce je i již uvařená Knorr rýže ala Espaňol. A tohle točím pořád dokola – teď to bude následujících 7 dní. 😉

Včera jsem si ještě koupil jednu “hračku” do výbavy – sprej na medvědy (bear spray). Již vstupuji do oblasti, kde se můžou vyskytovat medvědi Grizzly, takže je dobré ho mít. 😉

dneska: 20 mil (32 km), total: 1 485 mil (2 376 km) přeskočeno kvůli uzavírce: 77 mil (123 km)