12.8.2019

Při psaní dnešního článku jsem zjistil, že mi ty čísla budou hrát celý srpen. 😉 1. srpna byl 101. den, 11. srpna 111. den, dneska je 12. srpna a mám 112. den. Taky to vidíte? 🙂

Noc byla chladnější, ale ráno nás uvítalo slunce. Ale i tak byli některé věci vlhké. Překvapivě se mi podaří stihnout ranní kolečko do hodiny a 10 minut!!! Solidní zlepšení. 😀

Vyrážím po Kubovi a v hlavě nastává velké loučení. S kým? Se státem Kalifornie. Je to skoro k neuvěření, ale po 112 dnech a 1 692 mílích opustím první stát ze tří, kterými prochází PCT. Dalším na řadě je Oregon. A tak jdu sám a promítám si minulé dny, týdny a měsíce. Kuba se šel podívat na jednu chatrč u trailu, a tak na hranici Kalifornie/Oregon dorazím jako první v 9:31 místního času. Je to tam – první stát je za mnou!!! Paráda, bylo na čase. 🙂 Samozřejmě začne focení.

California/Oregon border!!! 🙂

Za chvilku dorazí Kuba a Martin. Na všech třech je vidět radost, že konečně máme Kalifornii hotovou. 🙂 Z opačného směru přijde pár a řekne nám, že brzy narazíme na trail magic. A tak se nezdržujeme a valíme to dál. Za chvilku jsme tam. A tady to byl dvojnásobný trail magic. Je to ten samý pár sympatických důchodců, které jsem potkal 14.6., když jsem vyšel z Kennedy Meadows do Sierry!!! 🙂

First trail magic in Oregon.

Dokonce tady měli i tu plachtu z Kennedy Meadows, kde jsem se podepisoval. Samozřejmě tady v Oregonu byla připravena nová. 😉

My signature – Jingle Bell. One is from Kennedy Meadows, second one from Oregon.

Tohle setkání mělo opravdu spešl kouzlo (magic). 😉 A protože pár je z Oregonu, tak měli pro nás připravený uvítací ceremoniál. Ten se skládal ze 2 částí. První zahrnovala umytí rukou, aby jsme „smyly“ z rukou Kalifornii, kterou máme za sebou a byli připraveni na Oregon. V druhé části se sedělo na „trůnu“ z pařezu, v ruce panák tequily a po ofiko uvítání od pana domácího šup panáka do sebe. Já jsem nechtěl pít alkohol, tak jsem měl panáka Fanty. 😂 Krásný ceremoniál, jen co je pravda.

Welcoming ceremony in Oregon.

Pak jsme tam seděli, kecali, pili a dostali jsme i něco k snědku. Byli jsme tam my 3, jeden Japonec a 2 holčiny, které šly opačným směrem. Japonec se toho nebál a na slunci během hodiny a něco do sebe překlopil 3 piva + ten panák tequily. Výsledek se dostavil brzo – bylo jasně vidět, že má solidně nakoupeno. 😂😂😂

Trail magic party. 🙂

My se zvedáme kolem půl 12, rozloučíme se a ještě jednou děkujeme za parádní trail magic. Trail vede mírně do kopce a otvírá nám výhled do okolí. Vypadá to, že i Oregon má co nabídnout. 😉

First miles in Oregon.

Na míli 1 696 ve 13:30 dáváme pauzu na oběd. Domluvíme se, že to dosáhneme až k poslednímu ofiko kempu před silnicí 99, kde zítra budeme stopovat do Ashlandu. Je půl 3 odpoledne a čeká mě 16,4 mil. Bude třeba do toho šlápnout. Trail mírně klesá, aby nás poté prověřil při dalším stoupání. Ale neustále jsou k vidění parádní vyhledy, tak mi nějaké stoupání nevadí.

Afternoon hiking.

Následuje opět klesání a následné delší stoupání, které jsou schované v lese. Kolem 5 odpoledne si dám tradiční desetiminutovku na svačinu a pak valím dál. Po 6 jsem úspěšně na konci stoupání a naskytne se mi neuvěřitelný pohled na parádní údolí, spoustu hor v pozadí a opět Mt. Shasta. Holčiny u trail magic Kubovi říkaly, že Mt. Shasta bude ještě dlouho vidět.

Breathtaking view at valley.

Za chvilku vidím Kubu u trailu sedět v židli a popíjet. Ano, byl to další trail magic. Čekaly na nás 2 boxy a v nich spousta drinků v plechu. No tak to vypadá, že Oregon opravdu ví, jak se má zapsat hned první den. 🙂 Dám si třešňový 7 up a užívám si večerní pohodu. Za cca 20 minut ale musíme dál, stále máme před sebou cca 4,5 míle. Na míli 1 709 nabereme vodu a valíme to z kopce dolů.

PCT sign at tree.

Do kempu dorazím před půl 9 a rychle stavím stan a vařím večeři. Už začíná být znát, že se dny zkracují. V 9 večer je už tma. Na večeři byla opět rýže ze stáje Knorr. 😉

Jestli ten Oregon bude pokračovat, jak dneska začal, tak to bude jedna velká paráda. 😀