16.8.2019

Aby to ranní kolečko nebylo pořád stejné, tak jsem dneska zažil 2 změny. Klasicky kolem 7 se proberu a začnu si chystat snídani. A zjistím, že v noci jsem měl ve stanu nezvanou návštěvu, která si udělala pozdní večeři z mého sáčku ořechů. V síťce od stanu díra, sáček prokousaný a spousta ořechů všude kolem. Vypadá to na chipmunka. No nic, ořechy budu muset vyhodit, nechci riskovat. Druhá „změna“ byla, že mě při cestě z přírodního WC bodla do malíčku včela a za chvilku jsem měl z malíčku solidního buřta. 😀 Během dne se to naštěstí rozlilo do ruky a vše bylo ok.

Výkop akce je až v 8:30. Mám dostatek vody, takže mě nestraší, že další voda je až za cca 10,5 mil. První 4 míle stoupám a pak je to taková protáhlejší vlna. 🙂 Pořád jsem v lese, takže do obědové pauzy jsem vyfotil 10 fotek!!! Další „mínus“ je, že v lese se mi přes solární panely nenabíjí power banka. Musím teď používat mobil a foťák s rozvahou. 😉

The whole morning was in forest.

Kolem 12 jsem u pramene a potkávám hikera Snake Charming. Já jsem už věděl, že mě předběhl, ale on byl překvapen, že jsem za ním. 🙂 Pokecáme a já si pak dávám pauzu na oběd. Další zdroj vody je až za 14,5 mil, tak je třeba se tady pořádně posilnit a napít. 😉 Během pauzy dorazí cca 10 SOBO hikerů. Solidní skupinka.

Po 1 odpoledne vyrážím a budu neustále stoupat až skoro k vrcholu hory Devil’s Peak. To znamená jediné – konečně se otevřel prostor a jsou zde i nějaké výhledy. V jedné pasáží předeženu Snake Charminga, aby mi to za cca půl hodiny vrátil, kdy mě míjí doslova v poklusu. Rebel. 😀

Finally, some views.

Trail je v jedné části zakousnut v kamenném svahu, takže to je celkem náročné na chodidla. Mám v plánu dojít celý Oregon ve stávajících teniskách. Potřebuji, aby mi vydržely ještě 14 dní. No doma by to bylo v klidu, tam těch 14 dní do povánočních slev klapne. 😂 Ale tady se 14 dní = cca 380 mil!!! A to u tenisek, které dneska oslavily 600 mil na trailu. 😉 Tak uvidíme, jak to dopadne.

Trail with a lot of sharp stones.

Pokračuji po hřebenovce, ale tahle bohužel moc krásy díky ohni nepobrala. Foto budiž důkazem.

Crest trail in burnt area.

Naštěstí to není dlouhá pasáž a já se pak prokousávám stále výš a výš k Devil’s peak. Potkávám další SOBO hikery a jednoho již z dálky poznávám. Je to Nate z naší bandy. Skoro tomu nevěřím, Nate taky chvilku uvažoval, kam mě má zařadit. Tak tohle bylo naprosto parádní setkání. Naposledy jsme se viděli na Natových narozeninách v Tehachapi více jak 2 měsíce zpátky!!! Pokecáme, a pak už oba musíme fičet dál – je už 6 večer a je třeba dojít do plánovaného kempu.

View during break for snack.

Za chvilku se přehoupnu přes mini sedlo u Devil’s peaku, kde mě uvítá další pohoří při západu slunce.

Evening part of trail.

Poté ostře sestupuji dolů. Je zde několik zdrojů vody za sebou, tak naberu z jednoho z nich na večer a ráno a pokračuji. Nyní bych měl protnout milník 1 800 mil, ale nikde žádné číslo, abych mohl bliknout snímek. Je půl 7 večer, tak nemám sílu ani chuť něco tvořit. Na míli 1 801 končím, jak jsem měl v plánu. Nakonec se rozhodnu, že napíšu číslo 1 801 před stan a vyfotím se. 😉

1 801 miles done. 🙂

Pak následuje večeře – bramborová kaše, ošetření noh, kontrola zásob jídla a příprava nákupu na zítřek, zalepení díry v síťce, fotky a nakonec článek. 🙂