15.8.2019

Proberu se před 7 a jdu na ranní kolečko. Čeká mě dalších 27 mil, které musím dneska ukrojit, jestli chci dodržet plán na Oregon. 😉

V 8:10 startuji směrem dolů, protože včera jsem zakončil hikování těsně před sestupem. Již to prozradím teď, trail byl opět víceméně schován v lese s výjimkou posledních cca 2,5 hodin.

Morning hiking mainly in forest.

A tak si to šlapu a opět spousta SOBO hikerů. A najednou poznávám týpka kolem 55, se kterým jsem se několikrát viděl v poušti a jeho manželka mu dělá podporu s karavanem. To vám bylo vítání. Borec musel mít dneska extra dobrou náladu, protože po cca 3 minutách hovoru mi říká: „Já tě musím obejmout.“ A jak řekl, tak udělal. 😀 Chvilku pokecáme hlavně o tom, jak se před Sierrou přesunul nahoru a šlape to zpátky. Pak tradičně každý pokračujeme svým směrem. Fajné setkání, doufám, že potkám i někoho z bandy, se kterou jsem začínal. Vím minimálně o dvou – Nate a Erin, co by měli jít naproti. 😉

Na míli 1 751 mám šanci nabrat vodu, ale zatím mám dost a čeká mě kopec, tak chci jít jen s tím, co potřebuji. Ve 2/3 kopce je další zdroj vody na míli 1 755, kde si naberu vodu i na oběd a plánuji dát pauzu až na kopci. Těsně před koncem stoupání se trail na chvilku vytrhne z lesního sevření a nabídne mi pohled na údolí a hory v pozadí. Opět provedu kontrolu: Mt. Shasta? Ano, je tam. 😀

View at another valley with Mt. Shasta.

Kolem poledne si dám klasickou hodinovou pauzu na oběd. A když už tam tak sedím, tak i nějaké to foto, jak teď aktuálně vypadám. 😀

Current image. 😀

V 1 odpoledne pokračuji dál, stále mi zbývá cca 17 mil do splnění plánu. 😉 A tak si to zase na pohodu šlapu a další nečekané setkání. Hiker z protisměru mě pozdraví: „Ahoj.“ Další Čech, co je skutečný SOBO. Poznal mě coby Čecha díky nápisu na tričku. AG tričko prostě a jasně neskutečně boduje tyto dny!!! 🙂 Neunikne mi jediný Čech v protisměru. 😉 Jmenuje se Honza a opět pokecáme hlavně o PCT. Další fajn setkání.

Trail se stále proplétá lesem, a tak fotím zajímavosti v lese. Hlavně mě zaujal další „parazit“, co visí na stromech.

Forest.

Kolem půl páté odpoledne z ničeho nic vletí trail do lávového kamení. Jakoby někdo cvakl vypínačem. 😀 Jsem rád za změnu, protože jsem se dostal z lesa. Ale kamení znamená, že se musí jít pomaleji a chodidla z toho 2x nadšené nejsou. Zato oči jsou spokojené. 😉 Jedna pasáž je dokonce s výhledem na horu McLoughlin, která je za větší silnicí, kterou taky budu přecházet.

Lava rocks on trail.

V 5 odpoledne narazím na zajímavý milník a dotyčný ho udělal velice chytře. Pro NOBO to jsou 2/3 PCT a pro SOBO 1/3 PCT. 😉 Trochu mě ten milník postavil zpátky na zem. Já už měl poslední dny pocit, že Kanada je za rohem a mě přitom stále čeká celá 1/3 trailu = 883 mil!!! To je více než celá pouštní část. 😉 Ony ty myšlenky na Kanadu byly hlavně proto, že teď to musím denně sekat jak Baťa cvičky a bude to tedy trvat daleko kratší dobu.

2/3 of PCT done. 😉

Kolem 7 večer přejdu silnici a chystám se zakotvit blízko menší řeky. Za chvilku mám místo přímo pro můj stan. Nakonec se vyhecuji a jdu se celý umýt do řeky, i když už není zrovna teplo. Ale za ten pocit po koupeli to stojí. 😉 Na večeři si dám luxus Taco rýži od Knorr. Je bezpečně nejlepší ze všech druhů rýží od Knorr. Další den, dalších 27 mil ukrojených. Doufám, že budu takhle pokračovat. 🙂