4.9.2019

Tak v noci byla solidní zima. Hodinky mi ve 4 ráno ukázaly +3 stupně. Není se čemu divit, spal jsem v nad. výšce cca 1 850 m.n.m a je září. 😉 Opět si poležím až do půl 8, ale pak už musím rozhýbat tělo a ven ze spacáku. 🙂 Venku mě uvítá krásně vymetená obloha, vypadá to na další slunečný den.

Před 9 naskočím na trail a následujících 8 mil je stále traverz s luxusními výhledy. Nyní slunce osvětluje vzdálené pohoří, a tak si můžu vychutnat jednotlivé linie hor. Vypadá to, že Washington začíná servírovat svoje trumfy na stůl. Bylo na čase. 😀

Morning stunning hiking.

Během dopoledne stihnu také projít mezi lávovými kameny, ale opět jsem naštěstí nenavštívil masážní salón. 😂 Míjím také spoustu potoků a v jednom místo vody teklo mléko. 😉

Lava field and milk creek.

Abych z toho množství parády nebyl po několika dnech v lese v šoku, tak mě trail při sestupu ukryje zpátky do lesa. 🙂 Ale již to není ten temný hustý les, je více otevřený s menšími stromy. Na míli 2 249 beru vodu a za chvilku mám pauzu na oběd. Nakonec se pauza protáhne skoro až do 3 odpoledne. Ale zatím mi ty míle do White passu sedí, tak to není třeba hrotit. 😉

Pokračuji lesem dále a za cca půl hodiny se dostanu k vedlejší silnici 5603. A tam na mě čekal trail magic! 🙂 Přejdu silnici a je tam zaparkované auto. Nejprve mám pocit, že jdu pozdě, že už vše balí. Ale ne, sympatický chlápek mě zve dál. Ok, chvilku tady posedím. Vyberu si Fantu a dáváme se do řeči i se SOBO section hikerkou (jde jen část PCT). Při odchodu chlápkovi říkám, že je obdivuji za to, co pro nás hikery dělají. Vždy mi to udělá radost. A u nich vidím, že jim dělá radost dělat nám radost. 😉

Trail magic.

Po trail magicu chvilku sestupuji, abych na posledních 6 mílích vystoupal k místu, kde přenocuji. Celá pasáž stoupání byla ukryta v lese a kolem trailu bylo opět neskutečné množství hřibů. Pro houbaře by to byl ráj. Překvapilo mě velké množství jezer a rybníků v blízkosti trailu. Připadal jsem si jako v Oregonu. 😉

Acternoon hiking in forest with a lot of lakes.

Na pomyslný vršek se dostanu před 7 večer a chvilku hledám vhodné místo pro stan. Pak si vyfotím Goat Rock Mountains, které mě brzy čekají, a západ slunce.

Goat Rocks Mountains during sunset.

Zbývalo uvařit si rýži značky Knorr s brokolicí a Chedar sýrem. Jsem jen o cca 130 výškových metrů níže než včera, ale zatím to vypadá, že dneska bude v noci tepleji. Tak jsem zvědav. 🙂

Dneska: 22 mil, total: 2 260 mil

6 Comments

1. Honzo, přeji hodně sil do dalších mil, hltáme tvé članky a opravdu luxus fotky!!! Jsi borec jak už za ty našlapané mile, ta za ty články které večer co večer i přes únavu pro nás píšeš, fakt klobouk dolů…
    Drž se a užívej 😉
    Vlaďka

Anonym
  2. Honzo , tak tentokrát jste udělal radost Vy mně.Děkuji za krásný pozdrav , pohled dorazil do práce , nechápu , jak si umíte udělat čas i na tak milé překvapení. Stále Vás sleduji , jde Vám to víc , než dobře. Opět krásné fotky a fajn texty. Šárka.