17.9.2019

Taky jste si všimli, že v názvu článku je počet mil už menší než počet dní na trailu? 😉

A zpátky do rána 17.9. Proberu se tradičně v 7. Venku zataženo, ale neprší. Nakonec to ranní kolečko natáhnu až do 9. Tož, místo abych to urychloval, tak zpomaluji. 😂

První část vedla víceméně po rovině, ale byla to solidní divočina. Spousta popadaných stromů na trailu, potok místo trailu, atd. Prokousávám se tím a v 9:30 začíná pršet. Zatím to je normální déšť.

Morning crazy part of trail with a lot of fallen trees, broken bridge, etc.

Bohužel někdo nahoře se rozhodl pustit kohoutky naplno, a tak od 10:30 to jelo fakt pořádně. I když stoupám nahoru, tak je mi zima. Nemám dokonce odvahu vytáhnout starý foťák, jak ta voda valí. 😉 V půl jedné se to uklidní. Konečně!!! 🙂

Vracím se k myšlence oběda – během deště jsem počítal s tím, že žádný oběd díky dešti nebude. Nakonec si oběd dávám těsně před koncem stoupání, protože vidím, jak se tam valí mraky. Začnu vařit a začne kapat. Volám nahoru: „Dejte mi 15 minut, prosím.“ A jak jsem řekl, tak jsem provedl. Toto byl bezpečně nejkratší oběd na PCT. Do 15 minut jsem byl hotov a věci jsem házel do batohu za mírného deště.

After heavy rain for 2 hours, thete were some views.

Dojdu do Fire Creek passu a vrhám se vstříc mrakům. 😉 Ty se naštěstí trhají, jak sestupuji dolů a já mám nějaké výhledy. Mírně prší, ale pomalu to ustupuje.

Another rocky valley.

Čekal mě solidní sestup až k řece Milk a trail mě provedl skrz, v pořadí, výhledy, les a vysokým kapradím. Přejdu most a mám to samé v opačném pořadí. 😉

On my way down to Milk creek and up to the pass.

Je něco kolem 5 odpoledne, jsem podle všeho v 1/3 výstupu a jako již milionkrát předtím vytahuji mobil, abych zkontroloval, jak daleko mám do kempu. A najednou mi nefunguje dotykový displej. Zkouším to několikrát, sundal jsem i ochranou fólii a nic. Tak to je solidní trabl. V hlavě mi hned začne šrotovat spousta věcí ohledně mobilu. Ale musím dál.

Po náročném výstupu mě čekala kratší hřebenový/traverzový úsek, kde se mi naskytl parádní výhled na okolní skalní masív.

Beautiful evening view at rocky mountains.

Nabírám vodu a pokračuji dále. Pamatuji si, že hned jak se bude klesat, tak bude kemp. Po sedmé večer jsem na místě, již je tady jeden stan. Najdu si fajn místo akorát pro můj stan a bleskově ho postavím, protože opět začíná lehce pršet.

On my way to camp and my spot.

Nejprve zkouším různé fígle s mobilem, ale pořád to samé – žádná reakce. Tohle vypadá hodně bledě. Na večeři si dávám od mojí stále oblíbené značky Knorr – Teriyaky nudle. Pak do deníku dopisuji dnešní den a 2 dny zpátky, dokud si je pamatuji. Hlavně v hlavě řeším, jak dám našim vědět, že jsem v pořádku. Máme domluvu, že se ozvu 23.9. večer mého času po 9 dnech. Usínám celkem brzy, protože ani fotky neudělám.