Ano, moji milý čtenáři, je to tak. Tento článek už píšu z jižní polokoule, z jižního ostrova NZ, z jižní části města Christchurch. Ok, s tou jižní části města si nejsem až tak jistý. 🙂 To vám ale bylo cestování. Po klasickém 1,5h letu z Prahy do Londýna 10.1.2012 jsem následující den využil pohostinnosti mých blízkých přátel v UK a na jeden den jsem měl u nich hotel all inclusive. Tímto je zdravím a ještě jednou děkuji. Večer 11.1.2012 mě zavezli na letiště, kde už na mě čekal obří Airbus A 340, který mě po dlouhých 12,5h donesl do Kuala Lumpur. Že takové monstrum dokáže být v luftě 12,5h mi ale stejně pořád hlava nebere. Poznámka pro pány – u Air Asie si dali opravdu záležet, co se týká letušek – bylo na co koukat. 😉

V Kuala Lumpur jsem přistál kolem 19 hodin místního času. A hned u východu na mě dýchla atmosféra JV Asie – nekonečná směsice lidí, blázinec kolem a opravdu teplo a dusno. Po chvilce jsme se našli s Jirkou a vydali se na chvilku skouknout centrum Kuala. Dali jsme si večeři a pak samozřejmě pivko v jedné klasické uliční restauračce, kdy popíjíte pivko, kecáte a do toho proudí kolem vás davy lidí, naproti prodává stánkař nějaké bejkárny a kolem vašich nohou se valí voda z restauračky, protože zrovna umyli podlahu v kuchyni. Paráda – tohle v ČR nemáme. 🙂
Kolem půlnoci jsme dorazili na letiště, kde jsme přespali a ráno nás čekal další mega let na NZ. Tentokrát to bylo „pouze“ 10,5h. Po tomto letu mi už zadek vyhlásil stávku. 🙂 Kontrola na NZ je známá svou precisností. Takže s imigračním úředníkem jsme pokecali co a jak, kde, kdy a nakonec mi do pasu vyrazil to hlavní – vízum. Dále na řadu přišla kontrola báglů. V jednom v báglů se mi nalézaly 2 tatranky (moje poslední spojení s ČR 🙂 ), ale nebyl problém. Jirkovi nechali umýt boty, protože byl poslední měsíce v JV Asii.

Z letiště jsme se sdíleným shuttle busem dostali na hostel až kolem 3 ráno, kdy jsme konečně ulehli do postele. Ještě stále ale mám celkem slušný problém s časovým posunem (je to +12h), takže jsem usínal až kolem 5 a vzhůru jsem už byl v 9.

5 Comments

1. Hanzi, TOBĚ stačily 4 hodiny spánku? 😎 Závidíme dusno a horko, tady zrovna začíná opravdová zima, za oknem hustě chumelí.
    Zdraví Baránci

Baran
  2. Honzo,,,,,,to je mazec…….tak jsi opravdu jinde……myslím si, že tato fotka je dost reprezentativní viz odpoledne u Baránků 🙂

Pavlína
  3. Wow, super fotka a super sprava, zdravime Ta na druhej strane zemegule a zajtra ukazem fotku chalanom. Uzivaj si tam a posli aj sem nejake to teplo, lebo dnes sme mali -2 a cely Windlesham bol krasne biely od mrazu! Vecer sme boli v divadle na kolieskovych korculiach a moc sa vsetkym pacilo. Maj sa krasne a zase sa ozvi!

Hutchings family
  4. Cau Honzo,
    tyyyjooo, to sou veci! konecne je to tu „Honzikova cesta around the world“ tise tady v Praze zavidime 🙂 pred tydnem jsme se vratili z tritydenni cesty po Vietnamu, takze jsme porad pod cestovaci manii a hned bychom nekam zas vyrazili! vsechno to tam pekne zkoukni a pak nam budes vypravet! BTW v Asii nezapomen smlouvat! pro turisty je prvni nastrelena cena tak 100x vetsi nez pro local people! good luck a enjoy!