3.–9.11.2014

Během víkendu, kdy jsem měl volno jsem si v sobotu pořešil pár věcí ve village a v neděli vyrazil s Dimitrim a jeho kámošem na downhill do Squamish. Moje kolo samozřejmě nevyhovovalo, takže mi Sara půjčila svoje kolo = mohl jsem si downhill na kole pořádně užít. První trasa byla velmi technicky náročná, takže jsem se tam i natáhl. 🙂 Pak jsme zvolili trasu plnou „skokánků“ a to bylo jiné kafe. To už jsem si užil na plno. Během této trasy měl Dimitri havárku a bohužel jeho kolo již nebylo vhodné na další sjezd (doslova ustřihnul 2 šrouby, které drží přední vidlu a řídítka). Takže pak jsme jezdili jen já a Bred a Dimitri byl náš osobní řidič, který nás vždy vyvezl nahoru a pak čekal dole. 🙂

P1020814 P1020816 P1020817 P1020821

10. – 16.11.2014

Na pondělí jsem si naplánoval trek k Russet Lake. Předpověď byla parádní, takže jsem se v neděli připravil a doufal, že počasí skutečně klapne. Trek je kolem 28 km (tam a zpět) a je to kolem 10 hodin chůze. Vstával jsem za tmy v 6 ráno (denního světla je nyní kolem 9 hodin), abych vyrazil na trek v 7 z village. Počasí se opravdu vydařilo, takže již od rána to stálo za to. První část vede lesem – Singing pass trail. Postupem času se začal ukazovat sníh a bylo ho pořád víc a víc, až ho bylo kolem 40-50 cm. Díky slunečnému počasí a zasněženým horám kolem to byla naprostá paráda – prostě jako v jiném světě. Nahoře už vládne zima.
IMG_9194 IMG_9203 Cestou jsem potkal pár párů – jedni dokonce na treku přespali ve stanu, další měli lyže na batohu, aby si to pak sjeli dolů. K jezeru jsem se dostal za cca 4,5 hodinky, takže čas byl ideální. Pochodil jsem kolem jezera, pofotil, co se dalo a pak již hurá dolů, abych dorazil do village za světla.
IMG_9270 IMG_9337_stitch IMG_9325 IMG_9357 IMG_9372_stitchPoslední část treku jsem došel Holy – lyžařka, která si horní část treku sjela na lyžích. Takže jsem se dozvěděl, že šlapala 4 hodiny nahoru, pak horní část sjela během 10 minut a pak další 3 hodiny dolů. Mazec, co je člověk ochotný udělat pro 10 minut lyžování. 🙂 Holy to ale bere jako část tréninku – v zimě bude pracovat jako ski-patrol na horách. Trek jsem dokončil na pohodu za světla po 9 hodinách. V úterý Gemma navrhla, zda nechceme zkusit brusle. Nakonec jsem vyrazili všichni – Gemma, Dimitri, Lina, Kristof a já směr Meadow Park sport centrum zjistit, jak jsme na tom s bruslením.
P1020891 P1020881No ještě budu muset potrénovat, abych mohl říc, že mi to celkem jde. 🙂 Po bruslení jsme vyrazili do vilage do baru, kde byl Bingo večer. Zbytek týdne se nesl v duchu práce s vyjímkou soboty, když přišel Dimitri s nápadem zajít si zaskákat na trampolíny do Function Junction. Ze začátku to bylo takové kostrbaté, ale pak jsme již metali salta dopředu, dozadu, atd. Další den jsem samozřejmě v práci cítil každičký sval. 🙂