8.6.2015

Ráno jdu na stopa směr Tofino. Ani nestačím pořádně natáhnout ruku a zastavuje borec Jack – vozí důležitý materiál mezi nemocnicemi. V autě hraje hudba na plné pecky a cestou vše ukazuje – Kennedy Lake, atd. Mám tedy odvoz až do Tofina a cestou ještě nabereme dalšího borce. Během cesty mi Jack říká, že jestli plánuji ve čtvrtek jet zpátky, tak po 1 hodině odpolední vyráží z Tofina. Mazec, jak jsou tady lidi ochotní. Před Tofine Jack zastavuje na slavné Long Beach.
IMG_0219V Tofinu zjišťuji, že tam není kemp, jen drahé hostely, motely, atd. takže vyrážím zpět směrem ven z Tofina do kempu, který jsem měl v záloze, ale je cca 15 km od Tofina. A hádejte, kdo mi zastaví – Jack. Zrovna vyrážel zpátky do Port Alberni. 🙂 Odpoledne a večer je plný plánování a odpočinku po treku.

9.6.2015

Další den opět na stopa do centra – zastaví mi 2 holčiny, auto plné věcí, ale i tak zastavili, namačkali svoje věci víc dozadu a pak se našlo místo i pro mě. 🙂 Dneska jsem nejprve vypral, pořešil pár věcí na netu, nakoupil, atd. Prostě i během cestování je třeba dělat i ty obyčejné věci. 🙂 Odpoledne jsem si trosku prošel Tofino, pofotil to a městečkem se na chvilku dokonce prohnala celkem slušná mlha od oceánu.
IMG_0231 IMG_0240 IMG_0249Odpoledne stopuji do kempu, ale nedaří se a pak mě napadne, co si tak pronajmout již dneska kolo a zajet to do kempu na kole. Půjčil jsem si teda kolo na 24 hodin a vyrazil jsem „domů“. K večeru jsem vyrazil skouknout slavnou Long Beach, kde jsem si to na pohodu projel a pofotil. Bylo slunečno, ale i tam byla slušná kosa. To ale neodradilo pár surfařů, kteří i po šesté večer vyráželi vstříc vlnám.
IMG_0261 IMG_0273
10.6.2015

Dopoledne jsem si projel cestou do Tofina další pláže, jedna má při odlivu přístup na Frank Island, který někdo vlastní, takže je tam dokola lano a uvnitř slušné chatičky. Počasí bylo opět slunečné, ale celkem slušně od moře foukalo.
IMG_0298 IMG_0328 IMG_0344Kolem jedné jsem dorazil do Tofina, vrátil kolo a šel na stopa. A pro velký úspěch mi opět zastavil Jack. 🙂 Proste mazec. Večer se nesl v duchu přípravy na zítřejší odjezd do Vancouveru.