1.-2.3.2012 – Dnešní úkol byl jasný – dostat se co nejdříve do Byron Bay, což je jedna z nejoblíbenějších plážových oblastí v Austrálii. Nejprve ještě zajdeme na vyhlídku Byron Cape, kde se projdeme kolem majáku až k moři k útesům, kde se ochladíme, protože počasí opět láme rekordy.
Při cestě zpátky zjistíme, že se nalézáme na nejvýchodnějším místě kontinentální Austrálie, takže další Nej. 🙂
Pak se ubytujeme v kempu, který je u pláže a taky to není daleko do velmi pohodového městečka. Vyrazili jsme do města, protože Jirka si chtěl zařídit na zítřek 2 potápění a já jsem uvažoval o pronájmu surfu. Nakonec Lukáš nabídne, že by jsme se o pronájem surfu podělili a vzali ho na 24h. Neváhal jsem a za chvilku jsme už táhli žluté prkno směr kemp. Už samotné nesení prkna pod paží dává pocit borce, na kterého budou letět holky, ale má to jeden háček. Prkno se sakra pronese, takže jsme se bavili, že by nebylo špatné nabízet i falešné prkna z polystyrénu, které by byly jenom na balení holek. 🙂 Odpoledne a večer jsme byli na pláži.
Na večeři jsme se rozhodli zkusit klokaní maso – není špatné, je to něco do zvěřiny či jater a k tomu koupili bednu light piváků. Jirka a já jsme šli kolem 11 spát a Martin s Lukášem ještě vyrazili do ulic.

Brzy ráno Jirka fičí na potápění a zbytek osádky po snídani sbalilo auto a odhlásilo se z kempu. Já jsem už fičel na pláž se surfem napřed, protože dneska bylo v plánu zkusit surfování.
Počasí bylo parádní, takže jsme nakonec strávili celý den na pláži. Surfování je vám ale dřina. Z pláže to vypadá celkem jednoduše, ale když jste na prkně, tak ouha. 🙂 Asi hodinku jsem se tam plácal a zkoušel. Pak jsem uviděl přicházet Lukáše a udělal jsem základní chybu u surfování – dal jsem si prkno mezi sebe a vlny. Takže když jsem se otočil zpátky k prknu, tak prásk a prkno mi dalo celkem slušnou facku. 🙂 Jj, červená samozřejmě tekla a trošku mi otekl horní ret. Takže pamatovat: Nikdy nedávat prkno mezi sebe a vlny. 😉 Odpoledne jsme se přesunuli kousek dál, kde byli lepší vlny a nakonec se mi dokonce podařilo 2x na prkně stát a trochu se projet. Ale pořád je to dřina, hlavně chytit tu správnou vlnu je pro mě to nejtěžší. Ale když se to zadaří, tak je to mazec. 🙂
Kolem půl páté jsme se na pláži setkali s Jirkou, který si dnešek taky užil a vyrazili směr kemp. Cestou jsme narazili na svatbu, která byla na pláži, tak koukněte do fotogalerie, jak vypadá taková svatba na pláži.
A před kempem jsem pak narazil na parádní starý mini autobus, který odvážel ženicha, nevěstu a další. Večer jsme s Lukášem šli vrátit prkno a Jirka s Martinem připravovali burgery. Přespali jsme na dalším odpočívadle, které tentokrát bylo v klidném místě – Yelgun rest area.

Fotogalerie

3 Comments

1. Takže surfing se Ti zachtělo. No paráda. My tady makáme, tak si užívej i za nás. Máte to všechno pěkně naplánované, protože včera psali, že na jihu Austrálie (taky v Sydney) jsou nějaké záplavy. A Vy jste už zase někde jinde a užíváte. Jen tak dále, hlavně pohodička.

Čus

tata
    1. Jj, chtel jse mzkusit, jestli ve me neni talent na surf, ale uz vim, ze neni. :-] No a o tech zaplavach jsem nevedel, tak to mame teda stesti.

Honza
  2. …dává pocit borce…. Honzi, ty máš supr hlášky……. ani nevíš, aj se u tvých článků skvěle bavím :-)) a těším se na živé vyprávění 🙂