10.7.2019

Ještě včera večer jsme se domluvili, že bysme vyrazili mezi 8-9 ráno. Já se probouzím před 7 a první co udělám je, že napíšu článek za včerejšek. Pak roztočím ranní kolco na plné obrátky, abych stihl výkop akce. 😉Během té doby kolem nás projdou hikeři, které jsme včera předběhli. Asi jsou masakr ranní ptátača. 😁

Kolem půl deváté vyrazíme – plán je dneska celkem odvážný – cca 24 mil. Ale bude záležet na tom, zda bude sněhové peklo či ne. 😉 První část je sice sněhová, ale celkem rychle sestupujeme dolů. A najednou sníh nikde. Paráda. 😁 Postupně opět předháníme všechny hikery kromě Ribany. Buď zakufrovala nebo je to střela, protože jsem na ni nenarazil po zbytek dne. 🙂 Postupujeme lesem směrem k sedlu nad Noble jezerem. V lese jsou sněhové pasáže, ale není to tak hrozné. V kopci potkáváme 3 hikery, které znám – Blood orange, MVP a Odin. Přeskočili Sierru a šli dál na sever, ale i tam byl sníh, a tak nyní jdou Sierra pasáž opačným směrem. Letos ten sníh nutí hikery vymýšlet různé strategie. Cesta do sedla je parádní a ani stoupání není tak ostré. Velké kopce jsme nechali v Sierře. 😉 V sedle na nás čekaly 2 věci – luxus výhledy a oběd. 😁

Saddle above Noble lake.

Během pauzy docházejí někteří hikeři a mezi nimi i Emily, tak jsme prohodili pár slov. Cesta ze sedla byla nejprve sněhová, ale šlo se středem, tak no problema. 😉 Následující část trailu vedla oblastí se sopečným kamenem a trail se pozvolna vlnil směrem dolů. Krásná pasáž, jen co je pravda.

Pokračovali jsme lesem, který se často otevřel a byl parádní výhled. A hlavně, žádný sníh = jde se dobře a rychle. 😉 Bohužel nakonec přece jenom sněhové peklo dorazilo. V jednom místě sjedu v pozici lyžař o jednu „sjezdovku“ víc než jsem měl a za chvilku vidím, že jsem o dobrých 30 výškových metrů níž než mám být. Ohromné. Takže se musím vyškrábat nahoru. Kolem půl třetí narážím na silnici, kterou jsem nečekal. Jsem si odvykl na přechod silnic v Sierře. 🙂Tam už čekal Kuba. Za chvilku dorazil Martin a bavíme se o tom, kolik toho zbývá. Máme za sebou pouze polovinu trasy!!! Tak to budem muset sakra kopnout do vrtule. 😂

Ve 3 startujeme na druhou část dnešní etapy. Trail se bude mírně vlnit nahoru a dolů, takže by to neměla být žádná divočina. První část vypadá slibně – sníh jen občas a na krátkém úseku. Kolem 4 dávám pauzu a domlouvám se s Martinem, že nevím, zda dorazím až do kempu, ať na mě nečekají a nevysílají vyzvědné komando, kde jsem. 🙂

Nice climbing up.

Následující 3 hodiny byly neuvěřitelné. Opravdu naprostá paráda. Trail mě zavedl do otevřené krajiny s luxus výhledy, kolem sopečných štítů, přes lesy s krátkými úseky sněhu, louky, atd. Místy to bylo dech beroucí. Tohle odpoledne + večer si chci napevno uskladnit v paměti. Nebudu to zdržovat, tady jsou fotky jako důkaz místo slibů. 😉

Stunning afternoon hiking. Photos ad proof.

Před půl osmou mám stále cca 3 míle do kempu, a tak se rozhoduji skončit před sestupem do údolí. Sice tady fouká, ale mám před sebou obrovský masív a k tomu západ slunce. No, neberte to. 🙂

Sunset.

Na večeři si dávám Mountain House – Teriyaki kuře s rýží a zeleninou. Luxusní den zakončený luxus večeří. 🙂 Je tady trochu signálu, tak dávám domů echo. Na nahození článků to bohužel není. Snad zítra, kdy budu ještě blíže k South Tahoe Lake městu.