22.7.2019

Proberu se v 7 a dneska se mi podařilo ranní kolečko stlačit pod hodinu. No krása. 🙂 Pánové jsou tradičně již na trailu, takže začíná další „stíhací závod.“ 😀

První část vede lehce nahoru v lese a potkávám v protisměru 4 hikery kolem 50-55. Dáme se do řeči a pochopil jsem, že se ptají kolik mám dneska mil. Řeknu 20-22 a všichni 4 na mě hledí a nechápou. Pak zjistím, že se ptali, kolik mil mám zatím dneska. A to bylo jiné číslo – 2 míle. To si pánové oddechli. 😀 Přecházím silnici a valím to do ostrého kopce. Před 10 dojdu Kubu a Martina.

First part of hiking up.

Pokračují chvilku s nimi, ale pak si dávám pauzu na protein tyčky a filtruji vodu. Dále je trail schován v lese, což je fajn, protože slunce jede na 120%. Na vrcholu mě čekala krásná hřebenovka a parádní výhledy. Neustále zastavuji a fotím. Krásná odměna za ten výšlap nahoru.

Reward after long hike up. 🙂

Ve 12:45 dojdu na domluvené místo na obědobou pauzu a uvařím si tradiční Ramen nudle. Po půl 2 odpoledne vyrážíme směr resort v Beldenu. Trail se nejprve lehce vlní v lese, aby mě nakonec dovedl na otevřený kopec s naprosto luxus výhledy do údolí a okolní hory.

Stunning views at valley.

Čekal mě dlouhý sestup až na dno údolí do resortu. První část vedla mezi nízkými keři a místy byl trail doslova ztracen mezi keři. PCT nyní chodí hromady lidí a stejně se těm keřům daří ho schovat. 🙂

Trail was hidden between small bushes.

Pokračuji dále dolů a dostanu se na úroveň lesa. Tam je aspoň stín a jde se lépe. Těsně před resortem přejdu 2x koleje a kolem 5 odpoledne jsem před budovou ve westernovém stylu – v budově je obchod, bar, restaurace a v patře něco jako hotel.

Resort in Belden.

Kuba tam již tradičně dávno je. Jdu si koupit něco na pití a nanuk. Dorazí Martin a domlouváme se, že si hned dáme večeři. Jistí to burger a hranolky. Pak jdeme dokoupit zásoby na další 2 dny. Nakonec tam sedíme skoro do 8 večer, a pak se kousek vrátíme před resort a uklidíme se k řece = spaní bude zadarmo. 😉 Kuba koupil 6 piv, takže i když jsem původně nechtěl, tak jsem dostal 2 pivka a zapili jsme konec mého 3. měsíce na trailu. Je to tak, jsem již přesně 3 měsíce na cestě. Celkem mazec, co? 🙂

Večer tradičně vybírám fotky, a pak chci jen heslovitě zapsat dnešní den. A tu zjistím, že se mi smazal zápis z 90. dne, se kterým jsem strávil hodně času. Do prkna. Začnu ho psát znovu, ale za chvilku mě přemůže únava a jdu spát.