24.7.2019

Jak si tělo řekne o spánek, tak všechny plány jdou do koše. 😂 Probouzím se až po 7 ráno. Kuba a Martin se taky zrovna rozjíždějí. Nakonec opouštím louku, kde jsme spali, v půl deváté.

Dneska nás čekal veliký den. Jak jsem psal, chceme dojít k silnici 39, která vede do Chesteru. Ale předtím narazíme na kamenný sloupek, který nám hooodně zvedne náladu a namotivuje dál.

První část dopoledního trailu se vlnila dolů a nahoru, tak to celkem šlo. Slunce opět jelo na maximum, a tak jsem i rád, že jsem šel i lesem. Pak se trail vyhoupne přes les do oblasti, kde kdysi řádila sopka a láva a byly i nějaké ty výhledy. 😉

Morning part of hiking with beautiful views.

Postupuji dále a kolem 11:30 dojdu Martina a Kubu u odbočky k vodě. Jsem skoro na suchu, a tak s Kubou scházíme skoro 0,5 km dolů k pramenu.

Pak nás čekalo cca 6 mil stoupání, a tak se vyhecuji a zarvu to až nahoru. Pánové si dali pauzu na oběd dříve. Já si ji dal až kolem 2 odpoledne s vědomím, že teď už to bude jenom dolů. 😉 Kolem 3 kolem mě prochází Kuba, a tak se zvedám a taky vyrážím k mega milníku, který je vzdálen pouze 1,6 mil.

On my way to Midpoint.

Kolem půl 4 dorazím ke sloupku, na kterém je napsáno PCT MIDPOINT – POLOVINA PCT!!! Whohooo!!! 🙂🙂🙂Jaké byly pocity? Euforie, radost a vděk, že jsem to došlapal až sem. Samozřejmě se fotíme o 106. Tohle není každý den. 😉 A je tady i signál, tak hned píšu taťkovi k narozeninám. Jj, aby se to fajně pamatovalo, tak jsem do půlky PCT dorazil na jeho narozky. 😉

Midpoint – half of PCT done. 😉

Pak nás čeká cca 7,5 míle k silnici z kopce dolů. Během prvních kroků si uvědomím 2 věci.

1. Ještě jednou mě čeká stejná nálož dobrodružství, mil, zajímavých setkáních, prachu, radosti, špíny, smíchu, bolesti, úsměvů a hlavně neskutečné přírody.

2. Odteď bude v nadpisu článku vždy menší číslo než na konci článku v kolonce total. 😀😉

Technická poznámka: Mám teď PCT naplánované na cca 5 měsíců. Pro toto časové okno trvá první polovina cca 3 měsíce a druhá 2 měsíce. Je to dáno profilem trailu v Sierře – velké převýšení a sníh a na druhé straně skoro placka v Oregonu, kde se dá denně chodit i 30 mil. Uvidíme, jak to dopadne, ale již vidíte, že poslední dny celkem slušně chodíme. 😉

Cesta dolů byla okořeněná setkáním Kuby a medvíděte. Bohužel Martin a já jsme došli později, takže nic.

Last mile before highway.

Na silnici dorazíme před 7 večer a čekáme na odvoz. Holčina z Chesteru (Češka) sleduje DvaNaTahu a nabídla odvoz a že pak zajdou na pivo. Za chvilku je Veronika u nás a jedeme směr Chester. A tady jedna zajímavost o Chesteru – má zde chatu/barák Chuck Norris. 😉 Zaveze nás k Lutheran kostelu, kde můžeme v zahradě kempovat zadarmo. Paráda. Tam už je Tereza a Honza, takže je nás tady 5 Čechů.

We could stay in the garden of Lutheran church for free.

Postavíme stany a rychle fičíme na pizzu, protože je již po 7 večer. Objednám si klasiku 14″, ale dneska to byla mega pizza.

Big dinner.

Nemám šanci to sníst, a tak si to beru do stanu a pánové jdou na pivko s Veronikou. V kempu do noci nahazuji články, protože se signálem v přírodě je to hrůza. 🙂