30.7.2019

Dopřál jsem si pořádný spánek, a tak se probouzím kolem půl 9. A uvítá mě druhá Tereza, která už taky dorazila do kostela. První Terka už je dávno pryč. 😉 Dopolední plán je jednoduchý – nakoupit, najíst se v McDonaldu a stopem se dostat zpět na trail k Burney vodopádům. Projedu si skladové zásoby v batohu a vyrazíme. Nakoupit zajdeme do Dolar obchodu, kde to je extra levné. Pak rychle sbalit, rozloučit se s Terezou a čeká nás pořádné jídlo.

Burney during morning.

Po jídle se samozřejmě moc nechce do toho horka, ale bylo třeba kopnout do vrtule. Stopujeme, chvilku nic a pak nám zastaví typický americký pár ve velkém pick-upu. Borka vystoupí, ukazuje, že batohy půjdou na korbu a jen tak mezi řečí prohodí něco ve stylu: „V korbě je chřestýš, tak se nezlekněte.“ Hodně nestandardně mi povyskočí obočí a ptám se: „Je mrtvý?“ Borka naštěstí kývne, že jo. 😀 Zaveze nás na stejnou křižovatku, kde nás včera vysadil „Chuck Norris“. Ani nestačím sundat batoh na zem a bliká na nás obytné auto. Z něho vyskakuje jeden hiker a Kuba se s týpkem v důchodovém věku domlouvá, že nás vezme až k vodopádům. Paráda. Sedíme vzadu na sedačkách jako králové. 😉

Po 1 odpoledne jsme na místě. Tentokrát sejdeme dolů pod vodopády a užíváme si parádní pohled na kamennou stěnu, ze které valí masa vody. Pěkný kousek padající vody. 😉

Burney falls.

I když je horko, tak u vodopádů je díky kapkám ve vzduchu příjemně. Po cca půl hodině se zvedáme a vyrážíme na trail. Dneska to nebudeme hrotit, plán je dojít do 9 mil vzdáleného kempu.

Trail se nejprve proplétá mezi prašnými cestami a lesem, a pak nás dovede k přehradě Lake Britton. Opět pěkný kousek, tentokrát architektury. 😉

Lake Britton dam.

Pokračujeme dál, trail konečně začíná i stoupat. Už mi to celkem chybělo. 😉A vypadá to, že paty a boty si sedly ke stolu a začínají se domlouvat na příměří. 😉 Bylo na čase. 😂 Dávám si pauzu u potoku Rock. Za chvilku dorazí Kuba i Martin a pokračujeme v pauzírování, protože ve stínu je fajn. 🙂

Rock creek.

Pak už nás čeká poslední 3,3 míle a zabalíme to ve velice příjemném kempu, který je schovaný mezi stromky hned u trailu.

Last miles to camp.

Jen ti komáři by tu nemuseli být. 😉 Na večeři si uvařím Knorr – rýže a těstoviny s brokolicí. Pak na pohodu kecáme a po 9 večer skáču do stanu. Zítra nám, na naše přání, Martin naordinuje cca 25 mil, tak musím být připraven. 😉😂