4.8.2019

Domluva byla opustit kemp kolem 8 ráno. Musím se nutit, abych se dostal ze spacáku v 7. 😀 Opět jsme spali v hustém lese, takže jsem měl pocit, že dneska bude zataženo. Samozřejmě byl opět slunečný den se vším všudy. 😉 Kemp opouštíme v 8:20.

První 4 míle vedou víceméně lesem se spoustou potoků. Sem tam je i vyschlý, tak si to fotím, protože to vypadá, jakoby ty kameny nekdo natřel na bílo. 😉

Morning hike in forest.

U poslední vody před ostrým stoupáním (cca 700 výškových metrů na 4 mílích) se domlouváme, že obědová pauza bude až po tom stoupání u vody na míli 1 516. Začnu stoupat a trail se najednou dostane do otevřeného prostoru a přede mnou je nádherný skalní masív, který jsem z dálky fotil 2 dny zpátky. Paráda. Už jsem se bál, že vám čtenářům nebudu mít co nabídnout kromě Mt. Shasty, kterou už znáte ze všech úhlů nebo lesa. 😂😂😂

I když to bylo solidní stoupání, tak já si užíval parádní výhledy a ani mi nepřišlo, že by to bylo náročné. Ony ty výhledy mi dávají více energie než jakákoliv muesli či protein tyčinka. 😉

Stunning part of trail above forest level.

Kolem 12 jsme u vody, ale není si tam kde sednout, tak zajdeme do půl km vzdáleného kempu. Jediná zajímavost u vody byly rostliny, co jsou možná masožravky.

Carnivorous plant?

Na pohodu máme polední pauzu, i když slunce jede na max. Kuba si z Tyveku postaví provizorní „přístřešek“ a je pěkně ve stínu. O půl 2 odpoledne vyrážíme směr jezero Porcupine, kde chceme dneska skončit. Je to ještě 15 mil, ale následujích cca 10 mil není voda.

Pokračuji a trail nenápadně stoupá a neustále má co nabídnout. Tohle mi opravdu chybělo. Poslední dny to byl víceméně les a už jsem potřeboval změnu. 😉 Je to jakási hřebenovka a na jedné straně se s námi stále nechce rozloučit Mt. Shasta a na druhé nádherné údolí s kopci a horami v pozadí, kde úplně vzadu v oparu je hora Lassen. Jsem opravdu maximálně spokojen. Ani mi nevadí horko, protože lehce fouká, tak to celkem jde. Na míli 1 522 docházím Kubu, který mi říká, že je tady odbočka k vodě, o které jsme nevěděli. Já mám zatím vody dost, tak nemusím dolů k pramenu. Kuba tam seběhne a mezitím dorazí i Martin.

Another beautiful part of trail.

Po mini pauze pokračujeme dál a pořád mám na co koukat. Dneska to vypadá na luxus parádní den. 😉

Amazing afternoon hike at the crest.

V půl 6 dorazím k odbočce k vodě. Je to sice vzdálené jen cca 250 m, ale ostro dolů, tím pádem mi to zabere cca 20-25 minut. Zpátky na trailu jsem kolem 6 večer a zbývá mi 4,5 míle – tak to budu šlapat do půl osmé. Poslední část se vrátí zpátky do lesa a já na pohodu dojíždím dnešní parádní den. Další, který si budu chtít pořádně zapamatovat. 😉

Back in forest during evening hiking.

Po půl osmé odbočuji k jezeru, které je kousek od trailu. Tam najdu jen Kubu. Takže Martin je pořád za mnou. Měl jsem za to, že jsem poslední. Kuba i já si dáme rychlou přírodní koupel v jezeře, i když už není úplně teplo. Ale ten pocit, kdy si pak oblečete termoprádlo a je vám teplo, stojí za to. Na večeři si uvařím Knorr – těstoviny. Je půl deváté a Martin pořád nikde. Kuba se rozhodl, že to projde kousek dál po trailu. Je půl 10 a stále nic. Vypadá to, že Martin zakempil jinde. Jdeme taky spát a zítra plánujeme vstávat brzo a uvidíme. Tradičně píšu článek a ve 23:15 mi u stanu svítí čelovka – je to Martin!!! Jsem rád, že dorazil a je v cajku. Minul odbočku a pokračoval solidní kus dál. Pak už mu to nedalo a po setmění se vracel zpátky a nakonec odbočku našel. 😉