9.7.2019

Včera jsem končil s článkem až v 23:30, tak bylo jasné, že si pospím. 😉 Probouzím se v 8:20 a v klidu začínám ranní rutinu. Slunce se již opřelo o stan, tak je krásně teplo. A jako bonus mám po snídani pivko ze včerejší večeře. 😀

My morning view from tent and beer. 😀

Startuji po 10 a hned jdu ostře do kopce. Ale již to nebudou kopce ala poslední 14 dnů. 😉 Jdu v kopci, který je sopečného původu, takže velmi málo vegetace. Čím jsem výš, tím se mi otvírá pohled do údolí a protější zasněžené hory. V 11:15 nastává loučení se Sierrou, protože přecházím sedlo a klesám dolů do údolí.

Last close view at Sierra.

Tam na mě čeká sníh. Vypadá to, že se ho jen tak nezbavím i v nižší nad. výšce. Pomalu jdu dolů a potkávám Martina a Kubu. Připojím se k nim a prokousáváme se dál do údolí. Kolem 12:30 je pauza na jídlo. Jak jsem psal, musím jíst více, tak na oběd jsou i Ramen nudle. 😉 Během pauzy kolem nás projde 7 hikerů včetně Emily.

Snow again and view at another valley.

Po pauze jsme plní energie, takže začneme jednoho hikera za druhým předhánět. V tu dobu není po sněhu ani památky. Paráda. Valíme to tak, že do cca hodiny přejdeme i první hikerku Ribanu (krycí jméno, protože měla 2 dlouhé černé spletené copy 🙂). Jde se na pohodu, trail se mírně vlní nahoru a dolů v luxus lese podél řeky. Pak nastoupí jedno větší stoupání, aby jsme měli i nějaké ty výhledy. 😉 V jednu chvíli vidím, že trail se nějak divně ztrácí v kopci. Ujdu další 2 kroky a na zemi je nakreslená šipka ostře doleva z trailu a značka CZ. To píše Kuba. Rubnu to doleva a za chvilku jsem zpátky na trailu. Luxus navigace. 😉

Really nice hike in forest.

Na vršku nás čeká výhled do okolí. Bohužel při scházení vletíme opět do sněhu. Mám pocit, že v tom hustém lesu + na severním svahu se ten sníh udrží až do zimy. No nic, opět krosíme přes sněhové muldy.

Still a lot of snow in deep forest.

Jakmile se dostaneme na otevřený jižní svah, tak to je jiná. Krásný trail, žádný sníh a luxus výhledy. Tak to vypadá, že trail chce napravit dojem.

Afternoon part was amazing.

Jenže poslední 1,5 míle je opět sníh a do toho spousta vody a bahna. 2x si na prudko kolem 7 večer myji boty v potoku, protože jsou celé od bahna, jak jsem se bořil.

Last 1,5 miles were tough – snow, mud and water.

Do kempu dorazím kolem 19:45. Tam Kuba, který chodí rychle, již rozdělal oheň. Paráda. Postavím stan, převleču se a nechávám sušit boty u ohně. Dneska se opět vracím k luxus večeři ze stáje Mountain House – Sweet and sour pork. Další paráda. Večeříme u ohně a fajn pokecáme. V půl deváté to balím, ještě mě čeká článek a fotky. Kolem 9 mám hotové fotky a před článkem chci na 5 minut zavřít oči, protože jsem nějak unavený. Ano, tušíte správně. Z 5 minut byla celá noc. 😁