8.8.2019

Vstávám kolem 8 ráno, trochu se poupravím, protože bude videohovor, a jdu ven před barák, abych nerušil ostatní. Jaký spešl den to tedy dneska je? Přesně před rokem jsem se poprvé stal strejdou, takže dneska slaví Dominik první narozeniny!!! 🙂 Jsem rád, že to takhle fajně vyšlo se signálem a mohl jsem volat přímo na Birthday párty. 😉 Popřeji oslavenci a pokecám skoro s celou rodinou. Chyběla jen ségra, ještě byla v práci.

Po videohovoru se s Kubou a Martinem bavíme o dnešním plánu. Nakonec se rozhodneme, že si přece jenom dáme něco mezi snídaní a obědem tady v Etně a následně se vydáme zpět na trail. Bunk house opouštíme po 10 dopoledne. Denny Bar Co., kam opět chceme zajít, má otevřeno až od 11, tak posedáváme v mini parku. A tu se u nás zastaví skupinka dospělých a ptají se na PCT a vše kolem. Cítím se jako celebrita. 😂 Také vidím na ulici spoustu hikerů, které jsem neviděl i několik týdnů a známe se. Etna je další poklidné městečko, kde čas plyne jinak. Moc se mi tady líbí, i když to místy působí jako typický americký zapadákov.

Etna town during morning.

V 11 jsme již v Denny a tentokrát si dávám sendviče a salát. Naprosto výborná volba – je to zdravější, velmi chutné a nepřecpu se. Foto jako důkaz místo slibů.

My brunch.

V půl 1 odpoledne zvedáme kotvu a hned před Denny Barem zvedáme palec. Chvilku se nedaří, ale pak nám zastaví sympatický týpek a doveze nás až k trailu, i když tam neměl cestu. Opět sáňky dole na zemi.

Je něco po půl 2 odpoledne a my nahazujeme na záda batohy a naskakujeme zpátky na trail. Chvilku budeme stoupat, ale pak už to bude v podstatě traverz. Po chvilce si uvědomím, že někde měl být další milník. Již jsme kousek za ním, ale nikde nic nebylo. Kuba navrhne, že si postavíme svůj. A tak ve svahu z kamenů postupně vytvoříme číslo 1 600. Je to tak, další stovka ukrojena, k hranici mezi státy Kalifornie a Oregon to je méně než 100 mil. 😉

1 600 miles. 😉

Naše finální destinace pro dnešní den je malé jezero za cca 14 mil. První část nám nabídne další parádní výhledy do okolí.

Beautiful views during afternoon hiking.

Za chvilku se roztrhneme a každý si to fičí svým tempem. Opět se dostanu do kdysi spálené oblasti, která je nyní solidně dlouhá. A již vím, že v Oregonu a Washingtonu toho bude ještě více a jednotlivé pasáže budou opravdu dlouhé.

Před vodním zdrojem na míli 1 610,5 dojdu Martina. Nabereme si vychlazenou vodu a společně valíme dál do kempu a kecáme hlavně o PCT. Po půl 7 dorazíme k jezeru, kde Kuba ubránil 2 volné místa pro Martina a mě. 🙂 Chtěl jsem se večer vykoupat, ale solidně se ochladilo, tak to nechám na ráno. Uvařím si bramborovou kaši a při večeři plánujeme další dny, aby nám to dobře vycházelo na další zastávku v Ashlandu. Stan zavírám nezvykle již za šera a vrhám se na fotky a články za poslední 2 dny. 😉