9.8.2019

Probírám se po 7 a moc se mi nechce ze spacáku. 🙂 Nakonec se přinutím, otvírám stan a Martin už jede ranní rutinu. A taky vyjde z kempu první. Kuba a já to nehrotíme a Kuba vyjde kolem půl 9 a já cca 8:45. Slunce dneska bojuje s mraky a zatím to vypadá, že dnešním vítězem budou mraky. Je i nezvykle chladněji.

První část trailu je plná kamení a čekalo mě solidní stoupání hned po ránu. 😉 Až jsem si říkal, zda jsem včera v noci sledoval správný profil trasy na dnešek. 😀 Ale výhledy byly parádní, o tom žádná. Slunce na chvilku převzalo otěže, ale za další půl hodinu bylo opět zataženo.

Morning part of trail full of rocks.

Přes mini sedlo vletím do dalšího stoupání. Strojově šlapu krok za krokem a zdárně se dostanu na konec stoupání. Tam si v 10:30 dávám mini pauzu a dojde mě Kuba. Pokračujeme spálenou oblastí, která naštěstí není dlouhá. Následuje luxus pasáž plná zeleně a kvetoucích bylin. Fakt nádhera.

There were a lot of flowers on trail.

Kolem 12:30 dojdu Kubu a Martina, kteří navrhnou pauzu na oběd. Jsem pro a na další cca 1,5h se uvelebím pod stromem. Do řeči se s námi dají 2 dědové s mega batohami. Jdou procházet nedaleké jeskyně. Prostě borci. 😉 Už během oběda byly slyšet hromy a dědové nám říkají, že dneska by měla být bouřka a zítra to je 50/50. Pak bude opět parádně.

Ve 2 odpoledne vyrážím na finálních 18 mil a hned ze startu další stoupání. Ale i stoupání mě odměňuje dalšími parádními výhledy do dalšího údolí.

Afternoon views. 🙂

Další dlouhá pasáž je v podstatě traverz. To znamená jen pozitiva – luxus podívaná, tzv. rovné vlny – trail vede víceméně po vrstevnici a sem tam se zvlní 😉, atd. Opět procházím vysokou trávou – plno zeleně a kvítí se skalními masívy v pozadí.

Následují 2 poslední stoupáky pro dnešek. Whohoo. 🙂 U prvního díky dusnu ze mě solidně teče. 😂 Za druhým stoupákem dávám krátkou pauzu na jídlo. Pak se proplétám po hřebenovce a fotím o 106 na všechny strany. Zaujme mě pohled do údolí a hory v pozadí, kde půlka hor je pod mrakem a na druhou půlku svítí slunce. V tu dobu začíná být zima a tak po delší době mám na sobě bundu.

Storm is coming.

Je kolem 6 večer a můj odhad je, že dneska budu šlapat do cca půl 9 večer. Ale teď už to bude jenom z kopce, tak to půjde. Trail se schoval do lesa a už z něho dneska nevystoupil.

Last part of trail was in forest.

Valím to tedy dolů a kolem půl 7 začne lehce kapat. Již cca hodinu slyším hromy, ale věřil jsem, že tomu uteču. Před 7 večer již solidně prší, takže jsem neutekl. 😀 Za cca 20 minut je po dešti. Jenže trail mě provede vysokými keři, které jsou mokré = od pasu dolů jsem durch und durch. 😂 Co nezvládl déšť, tak vzaly do parády keře. 😉😂 Cca 1 míli před dnešním kempem beru vodu a do kempu dorazím v 20:15 večer. Kuba a Martin taky obdrželi bonus v podobě deště na trailu. Rychle stavím stan, a protože začíná znovu pršet, tak všichni 3 rychle zalezeme do stanů. Vařím si nejrychlejší jídlo – bramborovou kaši s bylinkami. Pak se pustím do fotek a článku, který píšu za asistence bubnujících kapek na stan, hrozivě znějících hromů a diskotékově blikajících blesků. 😉