20.8.2022 – zpátky na trailu a více jak 2 000 mil

Ve spacáku jsem sice byl před osmou večer, ale když celý den polehávám, tak se mi pak nechce spát, že? Do toho po osmé začal solidní, ale opravdu solidní vítr, který opět testoval limitní možnosti stanu. Naštěstí stan opět prošel, ale bylo to skoro 1,5 h non stop testování. 😉 Teda pak už jsem zabral, tak nevím.

Vstávám po půl sedmé, abych všechno v klidu stihl do osmi, kdy má přijet Randy. Nakonec jsem v 7:45 připraven a do řeči se se mnou dá pán v důchodovém věku, který taky přespal v kempu. Nejprve on sonduje vše ohledně jídla, váhy batohu, kolik chodím km, atd. Pak je řada na mě – je mu 69 a do kempu přijel na krosové motorce! Byl s přáteli na 14-ti denním výletě v Idaho a projížděli ty méně používané cesty, proto ta kroska. Teď už jede domů do Arizony. Prostě akční děda na krosce. 😉

Přesně v osm přijíždí Randy, ale bohužel nikdo další nechce v tuto dobu zpět na trail a ani nikdo nebude čekat v passu. Ale i tak mě Randy jako jediného odveze nahoru – je to prostě borec. Při cestě se dozvím, že to letos dělá prvně a celé to začalo tím, že se ho jeden hiker 3 týdny zpátky u benzinky zeptal, zda by ho někdo nezavezl za příspěvek zpátky na trail. Randy se toho chytil a již 3 týdny denně několikrát točí Leadore/Bannock pass. Včera např. 7x!!! Prostě třída a bez něho bych v tom passu čekal ještě teď. 😉 V 8:25 jsem v passu, loučíme se a já, v podstatě po skoro dvou dnech, znovu šlapu. Samozřejmě, když jsem v passu, tak budu stoupat. Naštěstí se nejedná o nic zásadního, postupně nabírám výšku, loučím se s údolím a passem a za chvilku se dokonce schovám do lesa. Nyní se slunce pere s mraky, které mají převahu, takže se mi jde velmi dobře. Hlavně když to porovnám s minulými dny. 😉 Po dvou hodinách mám první pauzu – tohle vypadá nadějně, co se týká dnešního dne a chůze.

Pokračuji stále zavřený v lese a jediná zajímavost je plot, který je zde tvořen kládami a jsem jednou nalevo od něho, pak projdu branou a jsem napravo od něho. Dneska rozcházím nové boty, ale je to přesně stejný model jako minule, takže nohy si nemají na co zvykat. Jen si opět potvrzuji, že nové boty jsou až moc měkké. Potřebují dostat kartáč v podobě brodění, deště, bahna, písku, trávy, kamení, aby zhrubly, a pak to bude perfecto. 😂

Po jedenácté vyskočím z lesa a krajina se konečně otevře. Nalevo vidím menší údolí a protože se levá a pravá stěna za údolím do sebe pořádně nezakously, tak mohu nakouknout i dál. A tam vidím kousek dalšího, určitě rozlehlého, údolí s parádními horami v pozadí. Tak jsem zvědav, zda mě trail zavede až tam.

Oběd vyhlašuji poté, co naberu vodu z pramene a mám za sebou nějakých 12 mil. Paráda, stále to vypadá, že to dneska půjde. Na oběd si dávám Ramen nudle – polévka je pro žaludek asi to nejlepší, proto jsem na tuto sekci koupil pár Ramen. 😉

Po obědě bych rád ušel nějakých cca 13 mil, ale další voda je za 5 mil nebo za 14,5 mil. Za 5 mil je moc brzo a za 14,5 mil celkem daleko. Uvidíme, jak na tom budu. Další pasáž mě vynese na nejvyšší body dnešní trasy a je to taková krátká hřebenovka. Napravo jedno údolí a nalevo druhé.

Na pohodu ukrajuji další míle a již vím, že po zbytek dne budu hlavně klesat. To jsem zpátky v lese, takže není moc na co koukat. Za 5 mil jsem u první vody, která je kousek od trailu. Nakonec se rozhodnu, že si vezmu 2 litry, které budou stačit na večeři a snídani a zítra jen kousek popojdu a vezmu si vodu na další cestu. Při sestupu se mi ještě jednou otevře výhled a dokonce to vypadá, že půjdu do toho parádního údolí, které jsem viděl dopoledne.

Nakonec prudce otáčím doprava, přehoupnu se přes jeden mini vršek a klesám do druhého údolí. I tady to samozřejmě má svou krásu a dynamiku.

Před sedmou mám za sebou 25 mil, což je naprostá pecka a hledám si místo pro stan. To najdu celkem rychle a nejprve si vařím večeři – Knorr rýže s příchutí brokolice s cheddar. Během večeře se zatáhne a začíná být pocitově i celkem zima – konec srpna se blíží. 😉 Před osmou stavím stan, pak klasická dvojka a jdu spát. Doufám, že dneska zaberu rychleji než včera. 😉

dneska: 25 mil (40 km), total: 2 002 mil (3 203 km) přeskočeno kvůli uzavírce: 77 mil (123 km)

4 Comments

1. Zdravím tě Honzíku, moc děkuji za pohled (i za Verču, která je momentálně v Řecku) a musím ti říct, že si početli i mnozí na firmě a všichni posílají pozdravy. Bylo mi moc líto, když tě trápil ten ,,morybundus“ a hned bych ti poskytla pár svých kil, kterých mám po celý život víc než dost😁. No, ale snad už bude jen líp a dorazíš to bez újmy. Držím palce a ty hlavně piš.