29.6.2022 – proč jsem si koupil tolik jídla? 😂

I druhá noc na hostelu byla luxusní, možná až moc, takže tělo lehce zlenivělo. 😂 Vstávám po sedmé, abych byl na snídani co nejdříve – po osmé musím odejít z hostelu. Dnes se podávala smaženice a Hash Brown. Opět to doplním cornflakes s mlékem a ovocem.

Po osmé se loučím s hikery na hostelu a opět fičím na autobusové nádraží. Nyní už přesně vím, kde je, tak se na pohodu procházím ulicemi Breckenridge, které se zrovna probouzí k životu. Vyfotím si historický vůz, se kterým se “dobíval” západ. Druhá fotka je pohled z autobusového nádraží – není to špatný pohled, že? 😉

V 8:45 odjíždím směr trail. V autobuse se setkám s párem, který jde CT, ale sobo (od severu na jih) a dozvídám se, že za nějakých cca 20 mil se CT a CDT rozpojí. Takže zítra se budeme loučit s Colorado trailem. Vystupuji na zastávce a do minuty přichází Terka s Luboš. Luxusní načasování – přesně to naplánovali, co se týká jejich ranního startu. 😉

První pasáž vedla kolem mini jezera, a pak bylo celkem mazec cik-cak stoupání, ale díky tomu jsme si mohli vychutnat pohled na tu parádu kolem jezera, kterou si pronajmou či koupí ti trochu bohatší. 😉

Poté se schováme do lesa a rozuměji stoupáme výš. Bavíme se a tu na nás promluví “lámanou” češtinou hiker v protisměru. Je to Američan a jeho rodina hostila na výměnném pobytu Čechy a on byl taky nějakou dobu v ČR. Jsem překvapen, jak dobře mluví česky a dokonce umí vyslovit Ř! Po chvilce se loučíme a on řekne: “Čau!” 😉

My pokračujeme dál a trail chvilku klesá a my si dáváme pauzu u vody po 3,5 mílích. A už tady moje záda celkem hlasitě dávají najevo, zda jsem se nezbláznit, co se týká nákupu jídla. Na konci minulé sekce jsem měl hlad, a tak jsem všechno navýšil, co se týká kalorií. Terka s Luboš během pauzy suší spoustu věcí, protože včera, když již končili, tak solidně zmokli. Do řeči se s námi dává borec, který sbírá věci po hikerech, takže má sebou plastový kýbl a tam to má. Mazec a obdiv.

Po skoro hodinové pauze nás čeká cca 6 mil táhlého stoupání. Celý den potkáváme jak denní hikery, tak kolaře. Někteří jsou celkem blázni, protože to z kopce dolů valí a vzájemně se vidíme skoro na poslední chvíli. A to tak potkáme 2 kolaře kolem šedesátky a první dotaz je odkud jsme. My řekneme Czech a borec řekne: Pivo. České slovo, které znají všichni, co navštívili ČR. 😉 Borec hodně pochvaloval ČR, takže moje národní hrdost byla na nejvyšším stupni. 😂 Trail nám sem tam ukázal i nějaký výhled, ale já chtěl vyfotit luxus pohled do údolí s jedinou chatou uprostřed a mohutnými horskými masívy v pozadí. Bohužel tento pohled byl skryt mezi stromy, takže nic.

Jakmile jsme na vrcholu, tak si dáváme pauzu, ale protože zde není vodní zdroj, tak si prohazuji pořadí jídel a dávám si energetické tyčinky. Oběd bude až za necelé 3 míle. A opět mi záda připomínají, že takhle by to teda nešlo. 😂 Alespoň, že další část klesáme a za chvilku jsme u vody. Dávám si bramborovou kaši s tuňákem. Je třeba co nejvíce jíst, aby váha batohu klesla. Luboš zvedne můj batoh a zjistíme, že ho mám těžší než on! A to je co říci. 😂

Po pauze pokračujeme k dalšímu vodnímu zdroji, který je vzdálen cca 2,5 míle a je to poslední zdroj vody na dalších cca 10 mil a zároveň od tama na nás čeká výstup do skoro 4 000 m.n.m a převýšení cca 860 m. Rozhodnutí je jednoduché – dojdeme pouze tam, zakempíme a zítra vyrazíme již v 7:00, abychom to stihli dopoledne než začnou odpolední bouřky (tohle byla velmi dobrá poznámka od Luboše to stihnout dopoledne). A taky moje záda ocenila, že za chvilku bude konec pro dnešní den, protože jejich hlasitý projev přešel ve “řvaní”. 😂😂😂

U vodního zdroje jsme v půl šesté a již tam je spousta hikerů, hlavně z Colorada trailu. Najdeme si luxus místo, na pohodu stavíme stany a pak vaříme večeři.

U mě to je “nejtěžší” položka v jídelním arzenálu – rýže s fazolemi od Uncle Ben’s, která se jen lehce ohřeje. A pak jsem samozřejmě ujídal všechno ostatní – lentilky, gumové hady, mix ořechů, atd. Záda dala jasný rozkaz – dneska večer toho sníš co nejvíce, aby to zítra bylo o něco lehčí!!! 😂 A tak jsem se snažil, co to šlo. Zítra uvidíme, jak moc jsem byl úspěšný. Spát jdu před devátou, protože budík bude na 5:30! 😉

dneska: 15 mil (24 km), total: 993 mil (1 589 km) přeskočeno kvůli uzavírce: 77 mil (123 km)