24.4.2019

Ráno se proberu po šesté a kontroluji, co jsem včera naťukal do mobilu o prvním dnu. No, ještě to potřebovalo korekturu. 😉 V 7 a něco vytáhnu hlavu ze stanu a všichni se již skoro balí. Ups. 🙂 Začnu moje ranní kolečko – jídlo, hygiena a balení a po 8 vyrážím ze dna údolí do kopce. Jojo, hned ze startu to bylo maso. Ale jde se mi dobře a chvilku kecáme s Davem z UK.

Valey around Hauser Creek.

Na vrcholu jdeme po hřebenu a je to paráda. Pak na nás vykoukne Lake Morena v plné kráse. Foto je povinností. 😉

Lake Morena and me.

Scházíme s Tylerem do vesničky Morena village a tu na nás píská borec za námi, že něco našel, co bude asi naše. Ano, myslíte správně, opět jsem to byl já. Jsem fakt marný. 🙂 Tentokrát to byla power banka, protože jsem ji nabíjel přes solární panel a vypadla. No víc štěstí než rozumu. V Morena village zakotvíme před jediným obchodem, kde se scházejí všichni hikeři, koupím si pivko v plechu a zkouším nahodit článek o 1. dnu. Je to celkem boj, protože musím mít 3 čárky na signálu, jinak mám utrum. Za cca půl hodky se podaří.

Small shop in Morena village.

Je cca 10:30 a spousta z nás se rozhodnete zůstat přes poledne ve stínu = čas na pivko. Vyrazíme do nedalekého kempu s uvelebíme se pod stromy. Jak tam sedíme na karimatkách, tak jeden přicházející hiker říká, že vypadáme jako na hodině jógy. 😂

Chilling with beer during noon time.

Nakonec z toho jsou více jak 3 hodiny lehára. Startujeme po 2 odpoledne, ale slunce pořád peče. Tentokrát jdu kus trailu s Patrikem z Kanady. Nejprve se cesta stáčí kolem jezera, ale za chvilku již bez milosti opět stoupáme nahoru. Ale výhledy za to stojí.

Around Lake Morena.

Chvilku jdeme po hřebenu a pak opět dolů, protože nás čekají 2 podchody pod dálnicemi a Bolder Oaks kemp. Krajina se změnila a je taky více rušno.

Before campside Bolder Oaks.

I když je už kolem 4 odpoledne, tak slunce nám pořád dává zabrat. Pivní parta je roztrhaná, takže jdu sám. Opět lehce vystoupám a pak mě čekala podle mě nejkrásnější pasáž dneška. Šel jsem po vrstevnici, na jedné straně otevřené údolí a na druhé vidíte trail, jak se krásně line v kopci. I slunce již ubralo = paráda.

Trail behind Bolder Oaks.

Docházím k dalšímu zdroji vody na míli 29.5 a prudce sestupuji dolů z trailu. Je půl sedmé večer a já uvažuji, co dál. Toto není ofiko místo na stany, ale již tam jsou 3 kusy. Dám na svůj vnitřní pocit a škrábu se zpět nahoru na trail a pokračuji dále. A udělal jsem dobře. Je krásný západ slunce a já nalézám osamělé místo s výhledem do celého údolí. Luxus zakončení dne.

Sunset and my camping place tonight.

Uvařím si bramborovou kaši a přidám si tam tuňáka. Provedu večerní kolečko a pak naťukám článek na blog.

Dnes: 15,1 mil, total 30,5 mil

6 Comments

1. Ahoj Honzo,
    Na to, že jsi s námi nechtěl chlastat tak piješ jak duha – samé pivka
    Tak ať to šlape a ať Ti nic nevypadne
    Luboš a René

Luboš
  2. No čau pane, tak Ty zase tripuješ 😉 Tak ať Ti to šlape, už nic nepoztrácej a užij si to! By the way … super články, pokračuj! Patrik (exAG 😉