4.6.2019

Tak už vím, co zabírá na moje pozdní vstávání a pomalé ranní kolečko.

Automatické zavlažování trávníku. 😂😂😂

V 7:45 již vzorně opouštím kemp a nakonec jdu naposledy do mého oblíbeného lokálu Village Grille. Tam se se mnou dá do řeči starší chlápek, který hned pozná, že jsem PCT hiker. Abych byl po snídani schopen pohybu, tak dneska to je ovesná kaše a ovoce. 😉

My last breakfast in Village Grille.

Pak už se tlačím směr výpadovka na Highway 58. Tam nahodím palec do větru, do cca 15 minut mi zastavuje pohodový týpek a kecáme hlavně o PCT. Další fajn jízda. V 9:30 jsem zpátky na míli 566 připraven ukrojit další numero z té 2 650-ky. 😀

Back at trail – mile 566.

První věc, co musím udělat, je načíst si další část mapy v mobilu. Celá trasa PCT je v aplikaci Guthook rozdělena na více částí. A ta první – Jižní Kalifornie – je hotova. 😉 A ještě jsem v Tehachapi zjistil jednu „kličku“ ohledně míle 558 a 566. To jsou místa, odkud se dá dostat do Tehachapi. A spousta hikerů skončí na 558 a jedou do Tehachapi. No a během doby v Tehachapi si udělají výlet a těch 8 mil si dají s mini batohem nebo jsem viděl fotku, že to šli pouze s lahví vody! A mají splněno. Tož, co to jako je?!? Ok, ok, hike your own hike. Ale já jsem od Glinzů a Hanzlíků, takže tohle u mě nečekejte. Prostě jdu na sever a hotovo dvacet. 😉

Ok, stojím na míli 566, takže mi zbývá cca 140 mil první části PCT. Nazývá se pouštní část, ale letos to je celkem odvaha takhle nazvat. 😁 První míle a něco jde souběžně s Highway 58. Poté se zakousnu do postranních kopců a jdu ostro nahoru. Slunce solidně peče, a tak si dávám často pauzu. Cíl je dojít k dalšímu zdroji vody na míli 583. Mezitím nic není, takže mám 5 l vody a jídlo na dalších 5 dní = batoh je těžký jak ….. Vy víte jak. 😉 Po více jak hodině se dostanu na „vrchol“ a další část trailu se krásně vlní po hřebenu. Jsem překvapen okolní krajinou – vidím větší keře, jehličnany, spoustu zeleně. V poledne si dávám pauzu s luxus výhledem. Slunce je schované za mrakem, takže je příjemně.

Amazing view after big climb.

Na odpoledne mi zbývá cca 11 mil. To ujdu bez pauzy pod 4 hodiny. Není tedy kam spěchat a já si to mašíruji krásnou krajinou. Potkávám se hikerem, se kterým jsem stopoval do Tehachapi 3 dny zpátky. Takže si taky dal 2 plné zero day. 🙂 Kolem 4 na mě vykouknou další turbíny. Tentokrát to nejsou bílí obři, ale i tak to je pořád zajímavá podívaná.

Afternoon part of hike.

Poslední 3 míle jsou opět zařezané ve svahu, ale jdu stále po vrstevnici = pohoda. 🙂 Rozhoduji se, že zakotvím před zdrojem vody. Na dnešní večer a ráno mám dost vody a zítra naberu plných 5 l na celý den. Další zdroj je až na míli cca 603. Chvilku se mi nedaří najít zajímavé místo na spaní, ale nakonec najdu luxus místo na mini vrcholku, kde jsem schovaný mezi stromy a mám výhled do jednoho údolí.

My beautiful spot for tonight.

Čas je parádní – 6:15. Kolem 7 si vařím večeři ze stáje Mountain House. Ano, to jsou ty luxus, luxus večeře. 😉 Tentokrát jsem vyzkoušel Teriyaki kuře s rýží a zeleninou. Další paráda. Večer tradičně dopisuji článek a chystám fotky.