2.6.2019

Zero den znamená, že vstávám na pohodu kolem 8. Vlaky v noci jezdily s železnou pravidelností co 1,5 hodiny a samozřejmě, že houkaly, co to dalo. 😀

Snídani mám v plánu ve městě. Než vyrazím, tak nahodím další článek. Protože je Tehachapi celkem roztahané, tak mám v plánu více věcí najednou – snídaně, provoz prádelny a cca 2 míle vzdálené obchody. Po cestě pofotím letiště.

Around the airport.

Dávám si opět luxus snídani v podniku Village Grille. Prostředí fajn, personál příjemný a snídaně výtečná, takže doporučuji navštívit. 😉

My breakfast. 😀

Pak se proplétám centrem, najdu i kino, tak si jen tak fotím program, kdybych se nudil. 😁 Ale Avengers už nehrají. Ale zpátky k seznamu věcí, co je třeba ošéfovat. Prádelna jede 7 dní v týdnu. Paráda, protože je dneska neděle. Pak už se vydám ke vzdáleným obchodům. Bez batohu se sluncem v zádech mám ale více než lehký krok. Tak se mi to líbí. 😉 Cestou fotím hlavně různá loga.

Signs on my way to supermarket.

Nejprve jdu do obchodu se sportovním zbožím Big 5. Neseženu úplně vše, ale mám aspoň to důležité. Pak následuje supermarket. Tam už mezi uličkami krouží spousta dalších hikerů. I když jsme se třeba na trailu ještě neviděli, tak se bezpečně poznáme – již máme takový spešl look. 😀 Než se vymotám z obchodu, tak je půl jedné!!! Jdu pomalu zpátky a z ničeho nic mi zastaví starší dáma a nabízí odvoz. Luxus. Je nadšená, když zjišťuje, že jsem PCT hiker. 🙂 Za chvilku jsem zpátky v centru a na pohodu dorazím zpátky ke stanu. Tady foto nákupu ve stanu. 😉

After shopping inside my tent. 😁

Trochu vydechnu a na řadě je prádlo. Cesta tam trvá cca 20 minut. Nastavím pračku a začínám psát článek o dnešním flákacím dni, abych nějak využil tu čekačku. 😀 Jak je prádlo v sušičce, tak se venku opět solidně rozprší. Tož nemohlo to ještě hodinku počkat? Sbalím si suché prádlo a čekám, zda to aspoň nepovolí, protože to jsou opět provazy vody. Naštěstí za cca 15 minut déšť ustává, tak vyběhnu. Teď je moje šance. Nakonec je za chvilku po dešti a já na pohodu dojdu do kempu. Jsou 4 odpoledne. Tak ten „flákací“ den taky nějak utíká. 🙂

Zbytek večera jsem bohužel ve stanu – je celkem zima a taky se sem tam rozprší. Čtu si na svém oblíbeném filmovém webu moviezone.cz. Na večeři dojíždím „zbytky“, abych v úterý táhl opravdu jen to, co je potřeba. 😉 Takže opět Ramen nudle, pomeranč a corn flakes. Než se setmí, tak vykouknu ven ze stanu a je tady pouze dohromady 6 stanů. Včera tu bylo 16 stanů. Celkem rozdíl. Na Instagramu se mi ozval Nate – z bandy, co jsem s nimi slavil narozky a od té doby je neviděl. Již jsou taky v Tehachapi, tak to vypadá, že se zítra uvidíme. 🙂