3.6.2019

V noci jsem ty vlaky neslyšel tak moc jako minulou noc. Asi si na ně zvykám. 😀 Před 8 vyrážím na snídani do stejného podniku jako včera – Village Grille. Při odchodu z kempu si opět všimnu cedule, kde se píše něco o automatickém „zalévání“ v kempu od 8-10 ráno a večer. A tu mi to sepne. To bude zavlažování toho krásně zeleného trávníku. 😀 No nic, až se vrátím ze snídaně, tak uvidím. Tentokrát si na snídani dávám omeletu, opět luxus, a pak se neumím ani hnout. Tak nevím, zda bude dobrý nápad tam jít i zítra, kdy se vracím na trail. To tam budu hodinu sedět, koukat na ten těžký batoh a říkat si: „Ještě chvilku, musím vydechnout.“ 😀

My second breakfast in Village Grille.

Po 9 jsem zpátky a i když je slunečno, tak na můj stan „prší“. 😂 Do 9:45 teda sedím u runway a čekám, až doprší. 😉

Grass is watered during the morning and evening. 😀

Jediný úkol na dnešek je pořádně probrat výbavu a snažit se to ořezat. Rád bych aspoň o něco snížil základní váhu batohu. Nemám kam spěchat, takže to beru poctivě kus po kusu a rozhoduji se, co s ním. Zůstane nebo poletí? 😉 Byly to vesměs drobnosti, ale i to se počítá. Ořezal jsem spodní plachtu přesně na rozměr stanu, alumatku jsem rozřezal na půl, tištěné mapy šly do koše, atd. Hlavně v Kennedy Meadows na mě čeká další výbava, takže váha půjde opět nahoru.

Going through my stuff to reduce weight.

Kolem poledne si dávám light jídlo, protože večer bude narozeninová párty. 😉 Odpoledne se vyloženě flákám – je krásně slunečno, takže sedím/ležím před stanem nebo fotím okolí letiště a letadla.

Airport in Tehachapi.

Kolem 4 se jdu cvičně projít do centra, aby mi nohy nevyšly z formy. V centru v parcích leží spousta hikerů. Tak tady jsou. V kempu zůstaly pouze 2 stany + jeden týpek se sbalil a vegetil tam. Začínám se cítit jako zástupce správce kempu. Už tam jsem fakt dlouho. 😂

Tehachapi during afternoon.

Po 5 jsem zpět a čekám na info, kdy a kde bude párty. Je pořád krásně, celkem rozdíl oproti minulým 2 dnům. V půl šesté dostávám info: V 7 v Pizza Craft beer. Ok, je to trochu z ruky, tak musím vyrazit již o půl sedmé, abych to stihl. V 7 jsem tam jak na koni a setkávám se s bandou, kterou jsem neviděl skoro celý měsíc. Erin, Felicii, Avi, Dave, Nate – oslavenec a spousta dalších hikerů. Bylo moc fajn je zase vidět a pokecat. Myslel jsem si, že jsou rozházení u trail angelů, ale banda to povýšila. Jsou v hotelu, v jednom pokoji 6 kousků. 😀 Hádám, že to hotel tuší a u PCT hikerů to tiše toleruje. Ukazují mi fotku větší výřivky v hotelu, kde se narvalo skoro 40 hikerů!!! Rebelové. 😀 Na večeři jsem si dal Havajskou pizzu a zalil to 2 lokálními tmavými pivy. Po 9 se loučíme se slovy: „Tak se uvidíme na další narozeninové akci.“ 😀 Za půl hodinky jsem zpátky u stanu, který je opět čerstvě umytý.