4.5.2019

Ráno vstávám po šesté. Ne, není to překlep. Já vím, překvapuji, co? 😀 Ale má to prostý důvod. Co se týká jidla, tak špajz je prázdný krom záložní bramborové kaše. Snídaně je v plánu v městečku Idyllwild, protože dneska mám tzv. zero day – den, kdy nenašlapu žádnou míli na PCT. Chození po obchodech, restauracích, prádelně, atd. se nepočítá. 😀 Je to den, kdy si zařídíte vše potřebné na další dny, odpočinete si, pořádně jíte a nemusíte si to vařit, atd.

Odbočuji z trailu a jdu cca 2,6 míle na parkoviště Humber park. Je sobota, tak doufám, že někdo tam někoho poveze a pojede zpátky do centra. Bohužel zatím nic a tak šlapu dál z parkoviště do centra. Po cca 20 minutách jede první auto dolů. Nahodím palec a auto zastavuje. Vidím, že již nabral jiné hikery a tak hodím svůj bágl i sebe do otevřeného kufru obrovského pick-upu. 🙂 S větrem ve vlasech jsem za chvilku v centru. Paráda.

On my way to town and my “taxi“ to downtown of Idylwild.

Rozhlížím se kolem a tu slyším: “Happy birthday, Jan.“ Erin, Felicia, Dave a 2 nové holčiny mě zdraví. Domlouváme se na večerní akci a já fičím posnídat. Dám si pořádnou snídani a hledám kemp podle mapy.

Proper breakfast in Idylwild.

PCT hikeři mají speciálně vyhrazené místo, takže nás tam je hromada.

PCT hikers in campgroud.

Vybalím se a připravuji si věci na praní. A jak chodí hikeři prát, když chtějí vyprat co nejvíce hader? Já šel v termo prádle, co v něm spím a nepromokavé bundě. 🙂 A nebo tu je varianta, že vám v prádelně půjčí nějaké kalhoty a bundu. Zatím takový tvrďák nejsem. 😂 Během praní a sušení píšu a nahazuji článek za minulý den. Dorazím zpět do kempu a je poledne. Toto letí. Volám si s našima a ségrou. Kolem 1 odpoledne si dávám sprchu po 11 dnech. Ano, je to 11 dní a ano, je to normální na PCT. Neútočil jsem na rekord: Počet dní bez sprchy. 😉Vycházím jako znovuzrozený a když se obleču do voňavého trička a kalhot, tak tomu málem nevěřím. 😀 Pak si udělám seznam, co nakoupit a v žabkách jak beach-boy vyrážím na nákupy. A tady je nákup na dalších 6 dní.

My foods for next 6 days.

Nez všechno seženu a vrátím se, tak je 5 odpoledne. Vše si balím a připravuji se na zítřejší návrat do divočiny. 🙂 Mezitím mi chodí spousta přání z ČR – všem díky moc za přání a podporu. Vážím si toho. 🙂 Kolem sedmi dorazím do Brewpub, kde se za chvilku objeví zbytek party – Erin, Avi, Felicia a její přítel, Nate, Dave, 2 nové holčiny – Scout a Buffy a pak týpek, který mi přijde v kuse zhulený a má na sobě župan!!! 😀 Pak se dovídám, že to je taky PCT hiker. Nechápu. 🙂 Avi cosik řeší s číšníkem a já do toho vstoupím, že první runda bude na mě. A Avi má výraz: Jasné. Objednáme si drinky a večeři a zábava je plném proudu. V půlce jídla začne číšník všem dávat účty. Dostanou všichni kromě mě. Na otázku, co to jako je, mi číšník říká: “Máš dobré kamarády.“ Jj, oni mi koupili večeři a pivo. Nemám slov, protože některé znám sotva 2 týdny a jiné ode dneška.

Birthday party.

Pak se přesuneme do dalšího podniku, kde je karaoke a parádně to tam rozjeli. Teda zbytek bandy, protože já neumím zpívat česky, natož anglicky. 😉

Karaoke.

Tam jsem aspoň zbytku koupil po pivu, abych to nějak srovnal. Končíme v 10:30, loučíme se a já valím do kempu. Usínám ani nevím jak.

Ani jsem to tak neplánoval, ale fajně se to sešlo, že jsem plánoval zero day, zbytek bandy taky a do toho jsem měl narozky. Idylwild je krásné poklidné městečko, které 100% doporučuji na den volna během PCT.