13.6.2019

Probouzím se do krásného slunečného dne a vím, že mě dneska čekají pouze 3 míle a spousta zařizování. 😉 Ranní kolečko beru standardně na pohodu. To se brzy změní, protože v horách bude potřeba vstávat brzo kvůli měkkému sněhu přes den. No, bude to zajímavé. 😉 Ale zpátky do dnešního rána. V 9 jsem na trailu jako na koni a letím vstříc dalšímu milníku – 700 mil. Už ty stovky sekám solidně, hej? 😁

700 miles on PCT! 🙂

U tohoto milníku potkávám hikera, který se se mnou dá do řeči – trail jméno Froggy. A tomuto chlápkovi bude za chvilku 69 let!!! Klobouk dolů. Pokračuji k asfaltové cestě, která mě dovede do Kennedy Meadows (KM) a sem tam něco cvaknu.

On my way to Kennedy Meadows.

Pak už mi zbývá cca míle do KM. Samozřejmě je nutné foto u značky. Číslo u POP je počet obyvatel. 😉

Kennedy Meadows.

Jednu dobu tady letos prý bylo až 200-300 hikerů!!! To mi připomnělo můj první tábor jako vedoucí. Byli jsme v mini vesnici Vlkanov, kde jsme naším příjezdem taky zdvojnásobili počet obyvatel. 🙂

KM je mini vesnička, kde jsou jednotlivé domky rozházené v okolí. O hikery tu „bojují“ 2 místa – blíž k „centru“ General store (obchod, bar, restaurace, kemp, sprchy, atd.) s 2 Foot Adventures (outdoor věci) a trochu dál od „centra“ Grumpy Bear’s (v podstatě to samé, co General store) a Triple Crown outfitters (outdoor obchod, kde jednou z majitelek je slavná Yogi – kupoval jsem si od ní knížku o PCT – ta toho má sakra nachozeno 😉).

Již několik let je tradicí z terasy u General store vítat nově příchozí hikery potleskem. Ani mě to neminulo a je to fajn pocit, když docházíte za potlesku ostatních hikerů. 😉 KM je opravdu pro nás hikery jakási první důležitá meta. Ne všichni sem dojdou a spousta věcí se solidně změní. 😉 A vidím tady známé tváře – Tylera, Adama, Meli, atd. Chvilku pokecáme, a pak na mě promluví čeština. 🙂 Potkávám se s Jakubem a Martinem alias Dvanatahu a s Honzou. Tož samozřejmě, že pokecáme, protože musím si tu češtinu nějak udržovat. 😁

Pak si fičím vyzvednout balík do Grumpy Bear a u Yogi mám Bear canister. Jdu k cestě, že půjdu pěšky a uvidím, jestli někoho stopnu. Najednou přijíždí auto, vystupuje Erin a Felicia. Rychle se zdravíme a naskakuji do auta. Nakonec se přidá i zbytek Česka a jedna holčina. V Grumpy Bear’s napíšu na list jméno + počet balíků a mám „volno“. Někteří čekali na balíky i 5 hodin než se našly!!! Takový Saigon to je. 😉 Já si mezitím odskočím nakoupit do Yogi. Potřebuji cepín, nepromokavé obaly, sněhové kolíky, atd. a jídlo na dalších 8 dní. A jak se dělá business uprostřed ničeho? Jeden kontoš, jeden stan a silný signál na WiFi. 😉

Triple Crown Outfitters shop.

Mám nakoupeno a snažím se to nějak dát do kupy. Tu prochází Martin a říká mi, že už tam mám balík. Paráda, hned si ho jdu vyzvednout. S balíkem je vše ok, takže to nějak narvu do batohu + vedle mám Bear canister. Tahle umělohmotná piksla je povinná na další část PCT. Je třeba tam dostat veškeré jídlo, krémy, pastu, atd, co by mohlo lákat hlavně medvěda. 😉

My new stuff for Sierra.

Je tu wifi i pro nás hikery, tak další hodinu nahazuji články a dávám echo domů, že jsem dorazil do KM.

Pak se vracím k General storu. Chvilku jdu pěšky, ale nakonec mám štěstí a zastaví mi borec, který mě vezme. Je cca 4 odpoledne a já uvažuji, co dál. V 2 Foot Adventures dokoupim zbytek věcí, co mi chyběl a chvilku mám myšlenku hned vyrazit zpátky na trail, ale nakonec se rozhodnu zůstat na noc a vyrazím zítra brzo ráno.

2 Foot Adventure – outdoor shop.

Najdu si v okolí místo pro stan a vše vybalím. V balíku mi přišla spousta věcí – nepromokavé kalhoty a ponožky, rukavice a hlavně nové BOTY!!! 😉 Nastalo velké loučení se starými botami. A měl jsem to podobně jako jsem četl jeden příspěvek na Instagramu: „Loučím se s botami a slzí mi oči. Jen nevím, zda to je kvůli tomu, že je již nebudu mít nebo to je z toho, jak smrdí.“ Borec, co to napsal, to trefil přesně. 😁

Old and new shoes. 🙂

Zbytek večera vyplním hraním slavné hry Tetris. Určitě to znáte – snažíte se co nejlépe uložit kostičky různých tvarů a když je celá řada, tak to zmizí. No a já jsem si takhle hrál s jídlem a Bear canistrem. 😁 A výsledek? No zítra toho během dne musím hodně sníst. 😂😂😂

I need to put all my food into bear canister. Tough job. 😀

Se zapadajícím sluncem fotím General store a okolí.

General store in Kennedy Meadows during evening.

Na večeři si musím dát luxus večeři od Mountain House – špagety s masovou omáčkou, protože se mi nevešla do Bear canistru. Taky dobře. 🙂

Ok, takže výbava a vše kolem je připraveno, tak zítra na to vlítnem. High Sierra bude trochu jiný level – to je vyšší dívčí. 😉