3.5.2019

Dneska to uděláme jinak. Já se tradičně vypovídám a pak teprve nahodím sérii fotek, jak jsem to dneska viděl. A že bylo na co koukat. 😉

Nebudem se zdržovat ranním kolečkem a rovnou vyrážíme v 8:20. Slunce příjemně hřeje a já nastupuji na více méně hřebenovou túru. Za chvilku na mě opět vykoukne hora San Jacinto. Na míli 163 je zdroj vody. Uvažuji, co bude lepší – zda vzít více vody nebo to rubnout se 2 litry až na míli 169. Nakonec se rozhoduji, že to zkusím s těmi 2 litry. Správná strategie ohledně vody je tady v poušti důležitá. Na chvilku se dostanu do skoro typické alpské krajiny. Za další hodinku jsem na dalším hřebenu a napravo neskutečné nekončící údolí a nalevo zelené údolí s jezerem. Kolem 12 zastavuji na polední krátkou pauzu ve stínu stromů, protože slunce jiz jede svoje. 🙂 Na míli 169 zastavuji a musím vzít boční trail k vodě. Jsem úplně na suchu. Cesta k vodě je strmá, a tak si dávám bacha. Přefiltruji 3,5 l vody a tlačím to zpět nahoru k trailu. Celkem mi tahle sranda zabrala 1:20 h. Krapek rozdíl oproto tomu, když si z obýváku zajdete napustit sklenici vody do kuchyně. 😂 Ale to je to, co mám na PCT opravdu rád. Nic není zadarmo, je třeba si to vybojovat. 😉

Během dne procházím i pasážemi zasažené ohněm. Někde se již navrací život v podobě trávy a malých keřů, ale někde to vypadalo, že oheň udeřil nedávno.

K večeru přichází parádička pro hikery – skutečný sníh!!! Ano, čtete správně, já mohl k večeru stavět sněhuláka. 😀 Bylo to neskutečné, protože pár dní zpátky nikde nebyla voda a tady šlapu po sněhu a mám mokré tenisky. 😀

Na pohodu docházím poslední pasáž, která je v hlubokém lesu a nechávám plynout myšlenky mezi těmi velikány. Trochu je mi líto, že fotky vám bohužel neumí přenést tu krásu v plné síle, protože přece jenom ta přírodní televize počítá úhlopříčku v km.

Kolem 7 docházím k Saddle Junction, kde chci přenocovat a zítra bych vyrazil do městečka Idyllwild. Ale uvítá mě cedule: Zákaz přenocování. Vracím se tedy zpátky a pak hledám místo, kde se schovám. A našel jsem něco neuvěřitelného – luxus místo s výhledem do údolí a nádherným západem slunce. Lepší konec dne jsem si nemohl přát. 🙂

Toto byl bez debat zatím nejlepší den na PCT!!! Samozřejmě, že jsem unavený jako bych složil 3 tatrovky šlamu, ale tuto únavu já nazývám pěkná únava. 😉 Než usínám, tak mám poslední úkol – pevně si zacementovat v mozkovně tento den, protože si ho chci v mysli udržet co nejdéle.

Dneska: 18 mil, total: 179 mil

A tady ta parádní jízda. Užijte si to. 😀

Today, I decided to post all photos together, which I took during the whole day. This was the best day on PCT so far. I even hiked on real snow!!! At the end of amazing day, I found best campsite ever. Enjoy the ride. 😉

3 Comments

1. Ahoj kámo, fotky i tvé „vyprávění“ jsou super. Denně se těšíme na přidání nových zážitků a obrázků a držíme palce ať ti to pořád šlape. Dnes je 4.května a to je druhý, nebo spíš hlavní důvod proč ti píšeme – přejeme ti všechno nejlepšííííííí.