17.5.2019

Ráno jsem vstanul. Z kopce A jsem přes kopec B, C, D a E došel na kopec F. Bylo to ok. Jo a nechtělo se mi fotit, takže žádné foto. Sorry.

Dneska: 15 mil, total: 365 mil

Ok, ok, ok. Než začnete plánovat revoluci, tohle byl jen blbý pokus o blbý vtip. 😂😂😂

Pojďme na to. 😉 Ráno jsem vstanul (ty kráso, začínám stejně 😂) a uvítal mě mokrý stan. Tož tak to asi v noci pršelo, ale já měl klidné spaní. 🙂 Venku mraky kolem stanu, ale neprší!!! Dneska mám jeden ořech. Další zdroj vody je až za necelých 14 mil a mi zůstal cca 1 litr vody. Ok, budu si to muset hlídat a nějak tam dojít. Jen mě překvapuje, že v takové oblasti plné zeleně není voda.

Vyrážím po 9, sejdu zpátky na trail a hledám milník 350 mil. Ale tentokrát nic – buď jsem ho minul nebo není. Trail se dneska nenápadně celou dobu táhl nahoru a prozradím to již tady, nastoupal jsem cca 1,2 km.

Cloudy morning with not so clear view.

Celý den se nesl v poklidném duchu – stále jsem stoupal nahoru a mraky přicházely a odcházely – díky nim jsem si připadal jako model na přehlídce. Ne, že by mi to tak slušelo, vím, jak teď vypadám. 😉 Ale pořád to bylo – bunda obléct, bunda sundat, mokré tričko sundat, suchou košili obléct, mokrou košili sundat, uschlé tričko obléct, kapuce nahoru, kapuce dolů a tak pořád dokolečka. To je, když jdete a nejdete v mracích. 😀

During the day, I had to get changed very often thanks to weather. 😉

Během poledne nahazuji článek a opět boj. Nevím, zda je něco s mobilem, protože signál mám silný. Ale ani bych se nedivil, kdyby ano, protože čočku mu dávám dobrou. 😀 Nakonec se podaří a já si chci zkontrolovat, jak daleko již jsem. A GPS mi ukáže toto (modrá tečka jsem já):

According to GPS, I was in town. But I was on trail in nature. You cannot trust the GPS all the time. 😉

No té technice se fakt nesmí pořád věřit. Na to, že jsem měl být ve městě, tak tam byl klid, zeleň, luxus výhledy a nikdo další. 🙂

V průběhu dne jsem se dostal přes porost keřů, pár stromů až na typický lesní ráz krajiny. Fotky řeknou více.

Back in the forest.

Poslední pauzu mám v 17:00 a začíná být solidní zima. Trochu nezvyk, aby byla zima tak brzy. Večer jsem zjistil, že jsme ve výšce cca 2 600 m. n. m. Ok, už to chápu. Pred šestou dorazím ke zdroji vody. Paráda. Přefiltruji 3 litry a jdu dál, i když je tam hned kemp. Ještě chci kousek jít a najít si fajn místo. Po delším hledání najdu v lese fleka a začnu pobíhat a fotit západ slunce. Už dlouho nic nebylo, tak tady něco málo je. 😉

Sunset is always cool.

Jak dofotím, tak si uvědomím, že je opravdu zima, prsty jsou studené jak led. Hodinky ukazují 4 stupně. Tak to jsem zvědav na noc. Za tmy ještě jednou vystrčím hlavu ze stanu a vidím, že v údolí to žije, a tak ještě cvakám poslední fotku.